srijeda, 17.01.2007. ♥

♥ I believe I can fly.....I believe I can touch the sky

Jedna od mojih mnogobrojnih neostvarenih zelja je da skocim iz aviona.Visine su me oduvek privlacile.Skok u ambis, osećaj moći i adrenalin koji taj skok proizvodi jos jedan su razlog vise da i to isprobam.I ko kaze da covek nemoze da leti,mozda nema krila ali ipak postoje mogucnosti za to.Zelim da znam kako je leteti,kako je baciti se u visine a pri tome neznajuci kakav ce ishod to imati,tj.da li ce se padobran otvoriti ili ne.Mogi kazu da ti pri tom prvom skoku ceo zivot prodje pred ocima.....ja zelim da osetim to....zelim to da dozivim.Imam samo jedan zivot koji mi je i do sada prosao veoma brzo,a mogu tek da zamislim kako ce proleteti.Mlada sam,kad cu ako ne sad.Obozavam extremne sportove a ovo je samo jedan od njih.Slagala bi kad bi rekla da se pomalo neplasim...ali taj osecaj slobode,adrenalina u krvi....to me tako privlaci.Zelim da budem sto blize oblacima,pticama,suncu....da padam a da se na kraju ipak docekam na noge.Mozda cu tada shvatiti kako je zivot zaista vredan i jedinstven,samo ga treba znati ziveti i iskoristiti do maximuma!Cim mi se ukaze prilika necu je propustiti,i naravno javicu vam kako je bilo.....mozda se i vama svidi!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

♥ 17:05 ♥ komentari (9) ♥ printI believe I can fly.....I believe I can touch the sky

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.