srijeda, 10.01.2007. ♥

♥ Cemu sve to

Nikad me nisi lagao.....zasto sada....zasto?

Zar je toliko tesko bilo reci istinu,znas da bi razumela.Povredio si me jako,nisam to od tebe ocekivala.Znala sam da je juce bila tu dok smo razgovarali.Znala sam da si samo pokusavao da od mene izvuces odgovore na neka pitanja da bi ih ona videla.Danas ti govorim da znam da je pored tebe i da slusa nas razgovor a ti mi kazes da nije.Podcenio si me....zar mislis da sam glupa.Znam sta si ocekivao da cu reci....ali nisam.Radio si mi iza ledja....povredio me.Nemas pojma kako sve to boli.Od tebe sam to najmanje ocekivala.Da mi je to uradio neko drugi....ali TI!

Cemu sve to andjele....cemu.

Rekla sam ti da joj nepokazujes neke stvari i da joj nesaljes moje mailove zato sto znam da ces se posle kajati.Ipak si to uradio i napravio samo jos vecu glupost.Neradi stvari zbog kojih ces se kajati,shvati to.

Zasto si trosio vreme samnom kad si mogao biti sa njom....ipak nju volis kako kazes.Zasto si me trazio,ulivao laznu nadu i snove....zasto.Znam da ni sam neznas odgovore na ta pitanja zato ti ih necu ni traziti.

Mislis da je jedno izvini ili oprosti dovoljno da izbrise sve ovo.Neznas samo kako boli,srce mi se cepa,dusa mi se razdire.....neznam kako cu se oporaviti posle svega....zaista neznam.

Samo znaj da te ne mrzim...jer mrzeti nekog koga volis znaci voleti ga jos vise.Nemam razloga za to.Neosecam vise nista....samo bol.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

♥ 14:16 ♥ komentari (2) ♥ printCemu sve to

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.