Lonelily

30.12.2005., petak

Slučajno ili ne...

Možda se dogodilo sasvim slučajno, a možda tu nema mjesta slučajnosti... baš se taj cd našao u mojoj ruci...
'In the mood for love'...

Jesam nisam jesam nisam jesam nisam in the mood for love...
Ne znam...

Možda su to samo hormoni proradili (iako se ne volim vaditi na takve stvari, ali možda...)...
Možda jesam... zaista...
(In the mood for love...)
A možda se samo ne mogu dosjetiti nekog trećeg, stvarnog razloga zbog kojeg mi u posljednja dva dana dok ležim na krevetu i slušam taj 'in the mood for love' soundtrack stalno misli odlaze u one vode u koje bi bilo bolje da ne zalazim...
Ja želim... ja jako želim...
...da netko leži tu uz mene...
...da me polako sigurno čvrsto nježno zagrli s leđa, prebaci nogu i ruku preko mene, i poljubi me negdje u kosu... bilo gdje...
...da isprepletemo prste...
...da razgovaramo tišinom...
...želim samo malo našeg prostora u kojem će se odvijati taj naš nijemi film... u slowmotionu... uz ovu melodiju...
...
Ne, nisam još in the mood for love...
Samo željama upotpunjavam prazninu koju otvara melodija...
Ali lijepo je željeti...


- 12:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi