Lonelily

27.12.2005., utorak

Ovaj Božić...


I tako... još jedan je Božić iza mene...
Nimalo poput ostalih...
Ne, nikako...

Ovaj je Božić bio pravi Božić.
Ovaj je Božić bio drugačiji... Topao, miran, nježan, pun ljubavi.

A sve to bez 'mog muškarca'.
Sve to sam odradila bez njega... ne samo baš tog 'njega', nego bilo kojeg 'njega' na ovom svijetu.

Jednom mi je netko rekao da prekid veze uvijek znači da je u pitanju bila kriva veza, koja oduzima previše energije i ljubavi. I da je to nepravedno prema svim drugim osobama u našim životima koje zaslužuju dobiti više naše ljubavi.

I, da, sada znam što mi je ta osoba željela poručiti.

Ovaj sam Božić provela sa svojom obitelji.
Koju sam na neki način zanemarila svih ovih prethodnih Božića. Ako ne fizičkom neprisutnošću, onda onom duhovnom neprisutnošću. (Jer je neki 'on' uvijek bio važniji od svega, pa, sada shvaćam, i od mene same.)

Ovaj sam Božić, naprotiv, bila prisutna i fizički, i duhom, i uživala sam.

Osjetila sam olakšanje. Ne tek sada, ali (da budem iskrena) ne ni tako davno, tek pred nekih 10ak dana. Pomislila sam 'divno je što nisam uz njega, i što on nije uz mene'.
Znam da ću još bezbroj puta pomisliti drugačije, ali sada, kada je jednom naišla ta misao, ne mogu je zaboraviti. Sve i da želim...
Ne, mi zaista nismo bili jedno za drugo.
I bolje mi je bez njega.
Samo je trebalo umiriti ego, osjetiti svu tu tugu i bol, razmisliti o svemu, okrenuti sve u sebi po nekoliko tisuća puta 'na glavu'... dozvoliti vremenu da učini svoje... i eto... jedna rečenica mijenja život...

I istina je... oduzimao je daleko više moje ljubavi i moje energije nego što je zaslužio... a sam nije znao kud bi s njom...
Istovremeno, tu ljubav su zaslužili mnogi drugi ljudi koje sam zanemarivala (tek mi sad postaje jasno). I na kraju, tu ljubav zaslužila sam i ja sama.

Nije on za to bio kriv. Za to sam kriva samo ja. A sve dok je bio uz mene, ja to nisam znala.
Bio je prevažan. (Možda baš zato jer nikada nije iskreno bio sve ono kakvim sam ga ja vidjela.)

I ako podvučem crtu, i zbrojim sve što sam dobila i izgubila – mogu reći samo da sam naučila još jednu važnu lekciju. Nimalo laku, ali tim bolje – teže ću je zaboraviti...

Zato je ovaj Božić bio poseban.
Zato što sam ovaj put svoju ljubav 'posijala' na plodnom tlu...

A što se tog osjećaja tiče, zadržat ću taj Božić i sutra.
Toplo se nadam da ću ga zadržati čitav život.



- 01:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi