londra

subota, 12.11.2011.

Ajde bogati,ko ga je ikad vidio? Kažu ubili ga a ne zna se jel ikad i živio...sve šta o njemu znamo je iz priča i sličica
-Jel to govorite o Isusu?-pita sestra
-Nije nego o Bin Ladenu!-reče baba
- Ja ne razumin ove ratove za mir,.Kako se to mir more postić raton?-čudi se teta Mande-To je ka da muž opauči ženu pleščetinon radi mira u kući,pa di to ima?
-Kud se god okreneš! Ko da je malo nasilja u obitelji! Ko da su Bin Laden i Obama odgojeni drukčije ;vidilo dite da in se kući mlate pa kad su naresli mlate se i oni...samo njima more bit pa ono šta je nekome vamilja njima je država.
-Ja ne znan oću li i dočekat da me đava odnese prirodnin puten-ustravljena je teta Mande-Prije mi se čini da će mi koja budaletina doć glave...
-Tako i mater kaže-reče sestra
-Šta mater kaže??-povisi baba ton
-Da će joj budaletina doć glave-objasni sestra
-I šta još kaže?-ispipava baba
-Kaže da je ti uvik malterišeš-reče sestra
-Misliš maltretišeš?Mada bi ispravnije bilo kazat maltretiraš,šikaniraš,ugnjetavaš ...-počne teta Mande nabrajat
-Umukni Mande!-prikine baba-A nevisti ću zavrnit vraton
-Eto vidiš da si ista ka ostali agresori,sigurno su i tebe tukli kad si bila manja-zaključi teta Mande
-Ne brabonjaj,ovo je drugo! Neću itnit nevisti atomsku bombu u spavaću-nervira se baba
-Šta ja znan štaš ćeš i šta imaš od naoružanja? I taj tvoj šćap mi je da po gnjatima a niti ne spada u oružje.Plus,sin ti je lovac,ko zna šta ti more past na um-strašljivo će teta Mande
-Ajmeeeeee,baba će ubit mater iz puškeee-istrči sestra iz kuće plačuć
-Još će mi policiju na vrat nasadit!Ulazi u kuću!!-dere se baba za sestron
Ćaća je doša za minut-koga ćeš ti ubit iz puške??Nemoj da sad i tebe i Mandu itnen priko terace
-Šta san ja tu kriva?-čudi se teta Mande
-Huškačka djelatnost! Zavadi pa vladaj! Insinuiraš nešto staroj,daješ joj ideje,Lako ti je s neukima manipulirat!-reče ćaća
-Ko je neuk??-zapini baba
-Kaže ćaća da si ti!-oglasi se sestra
Baba je zdimila ćaću šćapon po kostima-on će meni da san neuka,da neman ideja...tresss! Ako i neman ideja iman šćap..tress!...Ćaća je uteka vanka pa je baba krenila na tetu Mandu-ona će meni da san agresivna??treesss!
Kad je i teta Mande utekla ostale smo sestra,ja i baba--Ako ih je voja nek idu u Pakistan,neće mi pravit nered u vamiliji...jel tako?
-Je-rekle smo mi
-Tili su oni meni dat povod da izgubin nerve pa da me zbajbuče,ali neš ne! Ostaviću ja njizi na životu,nek se pate, jel tako?
-Je-rekle smo mi
Teta Mande je povirila kroz vrata:-Šta je Mande ,nemoj da te sad cavaton među oči!?-zapriti baba
Teta Mande je dovatila sestru i metila je isprid sebe-Aj sad ako se usuđuješ!!-rekla je hrabro
Baba je šćapon najprvo prikripila sestru a onda je zdimila i tetu Mandu
-More te bit sram žrtvovat vlastito dite!-prijekorno će teta Mande
-To joj je za onu pušku,a uostalon cilj ne bira sredstva.Sad smo kvit pa moreš sist,na ti žmul za vino!
Setra je još šmrcala u kraj vrata..-.Aj ne kenjkaj-rekla joj je baba-di neš stvari dobit pleščetinu,ko da je to štagod?Saće ti baba raslavit soka,sidi k nami,ajde!
-Najprije nas pribiješ a sad sidiš s nama ko da se ništa nije dogodilo?-čudi se teta Mande
-Ae! Tako ti je u svakome ratu,mi protiv Srba, Ameri protiv Libije...sve ti se svede na isto
-Na šta?
-Ko se tuče taj se voli!

- 17:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #