londra

ponedjeljak, 11.07.2011.

-Jesi ti za to da odemo u Evropsku Uniju?-pita teta Mande babu
-Ja ne bi! Ostaću radije doma i gledat televiziju,,,rekli su da će to bit u sedmi misec,a ko će po vrućini odit.
-Puno judi isto govori da ne bi išlo ,ali ko ih pita? Ovi su odlučili da nan vaja uć i sad ti izvoli!
-Nema ko šta za mene odlučivat-ja san rekla da neću i neću!Uostalon,ta unija itako dođe liti k nami,mimoićemo se ako krenemo istovremeno
-Dobro kažeš! Baš čitan danas da su nan noćenja porasla za 2%-informativno će teta Mande
-Nije se čudit ,krešila je struja i biće judi iđu ranije ligat.Srića ,odužio dan pa čin sunce zađe, mogu u posteju noćit.
-Tih dva posto oće reć da je za toliko više turista ove godine nego lani!-iznervirano će ćaća
-Vidiš ti kako se to potrefi, krešije gorivo, krešiju turisti! Skoči struja al skoče i noćenja.Čudo jedno šta sve ne skače po našin statistikama-primjeti teta Mande
-Meni na statistikan najčešće skoči tlak! Plus,jesi vidila na teve onu ćunku koja sebi postavi pitanje i da odgovor o šta ćemo kad uđemo u Evropu?Da li će se mirovine rezati nakon ulasku u Uniju?Pa samoj sebi reče-Ne,mirovine se neće rizat kad uđemo u Uniju pa nasere još neke razloge zašto neće a niti ona znade oće li ,niti znade di je Unija ni ušta će uć.Važno da ona ima očale na tintari i da pari ko da ima pojma o čemu govori-fitilji se baba
-A šta si ti toliko protiv Unije?Ima to i dobrih stvari,fermat će korupciju i huligane,bit će država malo tolerantnija-nabraja teta Mande prednosti ulaska
-A zašto bi oni nama pomagali ako nemaju koristi od nas?-zapita se baba
-Pa i ti dadeš sirotinji da ima za kruv!
-Jok ja!-reče baba-Da dajen sirotinji došla bi i sama taka...
Teta Mande se pinku zamisli:-Zašto nas unda ubjeđuju da će nan u Uniji bit lipo?
-Malo je šta su nas naši ubijedili zadnjih dvadeset godina,još nek nas narednih dvadeset godina u bijedi drži i Unija!-žesti se baba-Šta će meni bit boje negoli je bilo prije ?Dok se sve ovo ne očisti i zemja ne vrati na svoje izumrit će baremko pet generacija.A štaš kad je u našen stadu najvažnije pravilo kako zajebat drugu ovcu i podmetnit je pod nož.
-Kako moš tako govorit? lspada da smo svi ovce i da svak svakome radi iza leđa
-Radimo mi jedni drugima i odsprida ali i to malo seksa šta radimo sigurno ima neku pozadinu
-Onda ispada da je važnije ko će koga ozada neko odsprida-zaključi teta Mande
-Aha! Pogotovo kad si ovca,Jer ako i ne intraš na nož sigurno ćeš intrat na neki kurac
-Glavu ćete mi satrat od vaših dvosmislenih budalaščina!!-viče ćaća-E ova bi u Uniju,e ova ne bi,ko da će od vaše odluke išta zavisit! Oni iz vlade nama reču da ćemo u Uniju isto ko šta su i njima rekli da će u Uniju.To se mora a ne oćeš il nećeš!
-Naši su nas ionako prodali Evropi, praktički smo već u Uniji ,šta je važno da smo i službeno tamo?-čudi se baba
-Kad je službeno onda te i zakonski mogu izrabljivat a dosad su to radili na crno-objasni ćaća
-Ja ne znan da me iko od njih izrabljiva-čudi se baba-biće i ne mogu još doć na red od ovih naših.Nisu domaći ludi primolat vlast strancima.
-Kako neće primolat kad se naši i zalažu da uđemo u Evropu?-čudi se teta Mande
-Je,moš mislit! Zalažu ti se oni za to ka i usidilica za onu stvar
-Kako?
-Bi, ali da ne uđe

- 11:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #