londra

srijeda, 13.04.2011.

RASPRODAJA

-Brzo takujin,trči!-viče baba teti Mandi
-Ma di ću trkat, vratit će mi se slani inćun u grlo! Ali nismo mogli krenit poza podne?-idi se teta Mande
-Misusovo sveto, da na rasprodaju krenit poza podne!?!Pa sve bi se razgrabilo dotad!
Onda smo se mi suknili nistrmo za obletit dućane.
Baba je uletila u butigu robe. Na izlogu je pisalo -sniženje na sve artikle do 50%, uzmi jedan, dobij drugi besplatno, rasprodaja... I sve tako..Baba je viknila s vrata: “Mistaaa! Evo nas, evo!” Doša je prodavač pitat babu da može li joj pomoć.
-Kad nisi do moje pedesete ,sad mi i ne triba!-rekla je baba.Onda smo se mi vrtili s ostalin judiman po dućanu..
-Mande vidi ovo! Majkomila jesan li sritna,umin nać, to ti je—nu, gledaj! Kalcete bile 130 kuna a evo san ih našla na snizenju po 128,99!!
-Lako ti je tebi kad umiš!- reče teta Mande-Ja ne vidin ništa jeftino!
-Ma ne gledaš šta je jeftino, nego šta je na sniženju!-objasni joj baba
-Ja gledan da je cinije a šta ću kad mi ni sniženja nisu jeftina!-zaključi teta Mande
-Nemoj da te kogod čuje!-okrće se baba po dućanu-Vidi ove lipe zimske jaketice, sa dvi ijade kuna na 1900,da je nije milina gledat!
-Je! U tome joj i je sva milina-složi se teta Mande-Mene bi bilo stra obuć to na sebe; da se digod isfriža ili žginca, parila bi poludit kad znaden koliko san šoldi dala za nju!
-Šjor prodavač, alooo, šjor prodavač!-viče baba
Polak ducana se ispraznilo kad je baba arlauknila..sad smo mi u miru mogli razgledat..
Prodavac je doša vidno uzrujan”Jeste vi normalni?? Nemojte se tako derat –govori on-potrat ćete mi mušterije! Izvolite, šta ste htjeli?
Baba gleda prida se;”Šta san ono,, evo viš ti,,skužaj, lipi moj, starija san , malo senilna,evo san zaboravila, skužaj! More bit da ću se sitit potla”
Prodavac je oša rondajuć sebi nešto u bradu. Odma se on zabavio važnijin mušterijama koje su došle iz općine.
-Dobro te đava odnjo tako oprdasta!-rekla je baba u po glasa
-Mande, iđemo ča odavde, ne sviđa mi se usluga!-rekla je baba i izmarširala vanka..Na njoj je bila ona jaketa sa dvi ijade kuna na 1900.Babin stari mantil je nesta.Sestra i ja nismo ništa kazale. Teta Mande je pitala da zašto sad opet trčemo kad smo u gradu i da jebešjojsve ako joj oni inćun neće završit nazad u grlo.
Unda smo mi dotrkali kući jer svugdi pođi,kući dođi,rekla je baba
i dodala da joj nema ništa milije nego ić u šoping. Izdavila je iz jakete čarape od 128,99kuna
-Evo viš, sve jeftino, moglo bi se reć đaba!-govori baba
-Ma kako to-čudi se teta Mande-nisan vidila ni kad si provala, ni kad si platila!
-Pa diš i vidit od one gužve u dućanu?-govori baba
-Đava mene odnjo ako si ti to platila!-sumnjičava je teta Mande
-Nije pisalo da vaja platit pa se nisan ni držala one o popustu nego one druge-govori baba
-Koje druge?
-Uzmi jedan artikal , dobij drugi besplatno!

- 11:47 - Komentari (21) - Isprintaj - #