< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Little miss sunshine

Opis bloga

IzRaDa bLoG-DiZaJnA!

Moj banner (ako uzimate dizajn stavite ga!)


Banner by: http://lollypopdesign.blog.hr

Banner by:lollypop dizajn!




Pravila
1.Ne preradujte moje dizajne ili ne potpisujte se kao da ste vi napravili taj dizajn
2.Mozete mijenjati samo ono kod komentara ili boju necega...
3.Link mog bloga NIKAKO nesmijete mjenjati
4.Ne pljujte me po ovom blogu
Ako vidim neki dizajn(moj) koji nema moj potpis prijavit cu ga administratoru!!

~TeRmS oF uSe~
Kako downloadati dizajn?
Jednostavno! Klikni dowload i otvorit će ti se RapidShare stranica. Klikni free i upiši određeni kod u kućicu. I otvorit će ti se HTML kod u Notepadu kojeg trebaš zalijepiti(copy/paste) u svoj HTML kod dizajna,ali naravno,onaj prije izbrisati!

NE KORISTITE MOJE DIZAJNOVE KAKO BI NAPRAVILI SVOJE!NE PRERAĐUJTE IH I NE BRIŠITE LINK DO OVOG BLOGA JER NEŽELITE ZNAT ŠTO ĆE SE DOGODITI!

petak, 31.08.2007.

Stigli noviii!

Bok ljudofi! Evo, dugo me nije bilo, jer sam bila na moru! Pa, dakle, kao sto vidite, zbrisala sam sve prijasnje postove, jer je sve bilo nepregledno i zbrckano. I da, jedna obavijest:


VISE NE PRIMAM NARUDBE!



Ok? Nemam vremena za sve vas, a neki su mi prijedlozi totalno bezveze. Evo tu sam stavila nekoliko dizajnova a na ovaj cu post nadopunjavati dizajne...


1.Alone

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download


2. Punk - Avril

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download


3. Big glasses

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

4. Give me your bubble gum

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

5. Voli onog tko voli tebe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

6. The last sunset

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download


7. Sad teddy bear

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

8. What a wonderfull world...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Eto, to je to. Ovdje cu jos nadopunjavat dizajnove. Mozete mi dati SAMO PRIJEDLOG za dizajn a ja cu razmisliti o tome hocu li ga napraviti. Kiss!



| TeLL mE (155) | WrItE Me | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.