< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

nedjelja, 30.09.2007.

MNOŠTVO NOVOSTI IZ MOG MLADOG ŽIVOTA

helou svima!!! Evo i mene, napokon. Molim da se zabilježi kako je blog u ovoj (pre)dugoj pauzi između dva posta napunio dvije godine. Jeeeee!!!
Isto tako, krenuh i u srednju, kao što svi već znaju: legendarnu the petu! Stvarno je zakon tamo! Ma ljudi, što god da ste čuli, kao što sam npr. ja čula prije neg sam se bolje raspitala, da u petu idu sam štreberi, da moraš sam učit i da nemaš život, nije istina. Je da se mora učit i da moraš u tom bit redovit, al sve se stigne kad si dobro rasporediš vrijeme....ekipa u razredu je suuuuper, ima nas 31, 9 cura, a ostalo dečki...(da, dobro ste pročitali)...normalno, ne možeš sa svima bit super i na istoj valnoj duljini, al u globalu je predobro (zasad, hehe!!!) prekjučer je cura iz razreda imala rođendan i jučer smo malo proslavili...išli u grad na pizzu, piće, trač-partiju i to sve...još jednom, ak ovo pročitaš, MIHAELA, sretan ti 15. ročkas!!! I KLARA, ak svratiš još koji put do ovog bloga, pusti koji komentarčić =) Što se profesora tiče, sve štima...neki su čak i smiješni, LOL! Raska je zakon žena, sam što još nismo baš puno bili s njom (maturalci i to)....a ocjene...paaaa, ni tu stanje nije loše: inicijalni petice, prvi pravi testovi također....čak sam dobila i 5 iz povijesti...ne znam šta mi je, bilivit or not, al trenutno mi je povijest čak draža od zemljopisa, o čemu nije bilo teorije u osnovnoj...mislim da znam zašto, al taj razlog zasad neću ovdje spominjati... i tak...zadnji tjedan praznika (ajme, kak to sad egzotično zvuči- «praznici», heh) bila sam na tečaju brzog čitanja...okej je sve to, al kad su nam tam dali knjigu u kojoj su detaljne upute za učenje brzog čitanja, ja shvatih- kak se tog nisam prije sjetila, mogla sam si radije kupit tu knjigu neg dat 800 kn za tečaj (od čeg sam ja iz svog džepa dala 500- yeah, that's me) al dobro, u toj lovi su sadržane i vježbe vikendom (prošli vikend sam tam naučila već spomenutu povijest- yeah, that's right) pa eto, tu mi je utjeha što sam sad švorc...al okej, pohvaljujem gospođu majku što svaki tjedan mogu uzet 50kn, pa kad bolje razmislim, to je čak i bolje jer ne moram za jelo i to davat svoju ušteđevinu...počeo je i engleski-sova- sve neš zbrkano. Prošle godine bile su 2 grupe tog mog stupnja, a ove godine sam ta jedna od nas 4- jadno...s tim da ja još nisam zapravo ni upisana....e sad, ta grupa je pon-sri, a ja uvijek imam trening srijedom...pa je kao grupa mala, pa bi nas prebacili u stariju, al ona ima istim danom i sve ispočetka...čak sam i u gradu tražila, al nigdje baš nema nešto što mi odgovara (osim siget il tak neš, al tam mi je glupo ić)...ma, čim se ja zamaram...ponovno su krenuli i treninzi, kao što maločas spomenuh...imamo 2 nove trenerice, jedna za jazz, jedna za balet i tak...u mjesecu studenom opet svjetsko-njemačka....nadam se da će bit neki ljudi od prije dvije godine (određeni kanađani LOL), pa možda i neki od prošle (određeni moskovljani, LOL)...ovim putem također molim steperice ak slučajno pročitaju ovaj post, da kažu hoće li ić na show ili step u njemačku...cure, baš bi bilo fora da idete na show...to bi bila prava repka!
Eto, trenutno upravo slušam moj lijepi crveni mp3 koji se punio cijeli dan...malo rhcp-a i sad soundtrack šikaga, eto, ak nekog zanima XD sorryte ljudi ak je post bio dosadan, al eto, bar je tu...LOL!!!
I za kraj zdravipo: pozdrav cijelom fantastičnom 1.beeeeeeee, ali i bivšem 8.a (živili ljudi, nismo se dosta dugo vidjeli), curama s ritmike osobito jednoj i jedinoj MARE koja mi u zadnje vrijeme da onaj ključni poticaj za pisanje posta, LOL!!! I eto, mislim da bi to bilo sve...do skorog sastanka (nadam se XD) puseeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!



| komentari (74) | print | # |

<< Arhiva >>