< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

četvrtak, 22.03.2007.

novice...

Pišem novi post kad imam inspiracije, razloga i povoda za pisanje...stoga, evo sad jednog takvog....

Prošla sam na državno iz matematike!!!!!!!!!jeeeeeeeeeeeej!!!!
...ali, ups, oprostite, mojom zaslugom ostali ste prikraćeni i za rezultate županijskog natjecanja... da, bila sam sedma (sa 35 bodova od 50). Kad sam svima znatiželjnima rekla za taj rezultat, odmah su se začudili: 'kak nisi bolja?' ali da pojasnim: zagreb je velika županija s velikom konkurencijom, pa je netko s tim brojem bodova ili čak manjim u nekoj drugoj županiji prvi... zeznula sam jedan jednostavan zadatak s brzinom, pa sam išla računat prosječnu brzinu, umjesto pravljenja jedne obične jednadžbice...no, sad stvarno nije bitno, bitno je da idem na državno!!!! A valjda će i jednom (nadam se tamo, na državnom, doć moj dan=))
Image Hosted by ImageShack.us

...ali to nije sve!!!...na hrvatskom sam osvojila prvo mjesto na županijskom...i to bez većih priprema...tek kad sam se sa rezultata vraćala doma, došlo mi je do glave da sam najbolja u zagrebu, cijelom zagrebu, čovječe... državno je u poreču, 4 dana, a tamo još nikad nisam bila... bit će dobro...

engleski nećemo spominjat jer baš i nije vrijedan spomena... a kad smo već kod natjecanja, požega je (već) za 3 tjedna... intenzivno ćemo do tad radit sedmicu i par jer, bilivit or not, dosad imamo možda pola od oboje... i čula sam da se konkurencija ove godine jako povećala i da ima hrpa novih klubova...ma za njih se ne brinem, više se brinem za dobru staru konkurenciju smijeh(pozdrav curama iz sbs-a i snj-a, visdimo se uskoro!!!) a među ostalim, čula sam i kako bi se i to natjecanje u požegi moglo oduljit i da možda stepa zbog puno ljudi neće ni bit...

e da, i danas sam u školi cinkala planteka raski... inače nisam taj tip, al mi je ovaj put stvarno dojadilo sve samo pustit kako je... sjedimo mi na porti, a plantek odjednom na mene gurne šćrbeca, onako, svom snagom...dobro, nije on možda baš mene ciljao, al šta ima to uopće radit i to negdje gdje je hrpetina ljudi... nisam ja sad neka mimozica, al me je stvarno još jedan sat nakon toga bolila glava... da se to dogodilo prvi put i slučajno, normalno da ne bih niš poduzela, al već dulje vrijeme taj «frajer» vrijeđa, tuče i pljuje po ljudima oko sebe...i to po svima na koje naiđe... već se na jednom roditeljskom pričalo da ga se izbaci iz škole, i tip već ima ukor, al to, kao da se ne odnosi na njega i ne dira ga nimalo...ja sam uvijek za zafrkanciju i šalu, al ne na takav način...u utorak je opet roditeljski pa ćemo vidjet...

andrea i david su i dalje zajedno i danas im je mjesečnica, haha...a david se baš danas vratio s «bolovanja» i baš su sretni zajednocerek a njega jadnog stalno nešta zezaju i nju šlataju kako bi njega naveli da im se suprotstavi, i da bude šore...ma jadni su...to čak rade i neki ljudi koji su inače ok, al ovo im stvarno nije ok... s jedne strane mi je jako žao što uskoro napuštam stare frendove jer znam da si nikad više nećemo bit tako bliski i dobri ko sad (uz mooooooooooooožda koju iznimku), a s druge strane mi je jako drago što ću otić u neku novu sredinu gdje nema takvih kretena ko sad u osnovnoj i jer ću početi ispočetka, gdje me skoro nitko ne poznaje i gdje ću upoznati nove frendove...
Image Hosted by ImageShack.us

i moram se još pohvalit da sam jučer bila na telkaču, ono s novinarskom što smo snimali u 12. mjesecu, za emisiju 'iznad crte'...i oprostite na egocentričnosti i samohvali u ovom postumouthwashdead
čula sam na radiju prošli vikend pjesmu ovog teksta:
Tvoj kabriolet brzi
Dugu kosu da mi mrsi
Tvoj kabriolet brzi
Ja bih voljela
Ne gledaj retrovizor
Ja sam od svih bolji prizor
Ti ne znaš šta to krijem
Iznad koljena
Nisam to zapisala ciljano, ali kad sam čula morala sam zapisat...u kakvom je to stanju hrvatska glazba danas...čovječe, pa i moja bi šestogodišnja seka smislila nešto pametnije... al niste vi čuli Jasmina Stavrosa: on priča o nečemu tipa da voli neku žensku al da ju ne želi oženiti jer u braku netko uvijek gubi, pa joj on radije želi bit ljubavnik...doh!!! inteligencije.....pitam se kak je takvom glazbom zaradio vilu na korčuli, braču ili gdje već....

Eto, poprilično dug post, nadam se da ste zadovoljnismijeh
Sad ću malo imitirat pupsy i pozdravljat sve po redu: dakle, prvo pozdrav njoj, pa andrei, ivani, ifkici mojoj (ne dirat nož! wink), karlu, kiki, novoj blogerici teni(LOL!), svim plesačima i posebno jednoj i jedinstvenoj mare!!! (i cijelom 8.a i svima koje sam zaboravila, a čitaju moj blog :D)..........





| komentari (128) | print | # |

<< Arhiva >>