< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

petak, 13.10.2006.

Lijepi petak trinaesti i Mađarska

Baš sam hepi danas! Kažu ljudi, petak trinaesti-nesretan dan, ali se baš ne bi moglo reći da to vrijedi kod mene... evo ovak: počelo je s peticom iz hrvatskog, ok to je normalno... =) recitirali smo Himnu slobodi... sretna sam i zbog prijateljice. Zaljubljena je u jednog dečka, a on je i u nju...bit će tu nešto... stvarno mi je baš drago!=) i ovak, vijest dana: plesat ću u seniorskoj formaciji i najvjerojatnije i s parom idem u Njemačku!!!!! (inače sam trebala plesati juniorsku formaciju s curicama iz petog razreda, pa zaključite zašto se veselim, i inače sam u Njemačku trebala ić samo sa formacijom) ovo s parom još nije sigurno, ali čekamo, čekamo,...=) Prošli vikend smo Andreica i ja bile u Mađarskoj na europskom prvenstvu: osvojile smo 24. mjesto. Sad si mislite, pa od koliko njih? E pa baš vam neću reć! Pa sad vi kažete- daj molim te! A ok, dobro, reći ću vam: od 30. U početku sam bila užasno nezadovoljna što nas nisu pustili u drugi krug i zato što su prošli i oni koji su bili lošiji od nas. Ali što je, tu je. Sad sam se pomirila s time. Ali zato su nam djeca iz kluba bila super, i Hrvatska općenito... Čak tri hrvatska dječja para bila su u finalu. Luna i ozana šeste, eda i nikolina sedme, a mala tamy iz step by stepa u svom paru osma. Ali zato je tamy postala prvakinja europe u solu! Čestitam!!! Čestitam i svim ostalim curama iz step by stepa, ak budu ovo čitale=) u školi, tj. u razredu svi (uglavnom) smo ponovno ekipica... nema više onih podjeljenosti na muško-ženske sekte, he,he! pod odmorom smo uvijek svi (opet uglavnom) na našoj dragoj grani... tko zna što je grana i gdje je, zna, a tko ne zna- valjda će jednom saznati=)

Evo sad slikice:

Image Hosted by ImageShack.us
andrea end mi in da bas

Image Hosted by ImageShack.us
gljivice-dječja formacija-osvojile su 12. mjesto

Image Hosted by ImageShack.us
slatki crvići-luna i ozana

Image Hosted by ImageShack.us
andrea kupuje špičoke

Image Hosted by ImageShack.us
ivchi i mony na nekom bajsu ispred škole



| komentari (42) | print | # |

<< Arhiva >>