< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Događaji iz svakodnevnog života, komentari aktualnih zbivanja, moja iskrena mišljenja, pokoje liječenje frustracija smijeh...hello, ja sam jedna cura iz zg-a, obožavam plesati i tak to...yeswink slušam sve što mi dođe pod ruku, pardon, pod uho (izuzevši techno i narodnjake).... favoriti su mi rock'n'roll, hiphop (ali ne rap), r'n'b, a tek cijele 80-te!!!!!! Uuuuuuu, bilo je tad super mjuzikala... kao što rekoh, obožavam plesati... mislim da ljude ne treba prosuđivati prema onome što slušaju ili kako se odijevaju. SVATKO JE ZANIMLJIV NA SVOJ NAČIN, SAMO NE ZNA SVATKO TO POKAZATI!=)=)=)mahmahmah

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tportal
I D O

pratim... hm, bar nastojim =)

kiki
...super frendica još od vrtića, otkrila mi je svijet bloga
daria
...totalno otkačena punkerica
daria-druga priča
...otkačena punkerica još jednom
ifka
...ifka moja najdraža, jedna od najboljih prijateljica
ivek
...druga iva koja je nedavno otvorila blog
yamaaa
...zanimljivo biće, nikad ju nisam upoznala, ali otprilike znam tko je
karlo
...moj razredni su(m)učenik
barby
...moja sestrična
werky
...i još jedna sestrična
beky step by step
...super blog s preslatkim fimo figuricama i nakitom, cura inače trenira showdance u jednom drugom klubu
step'n'jazz
...fenomenalan blog na kojemu možete doznati sve o svim vrstama plesa
anja
...cura koju dugo nisam vidjela, a nekoć davno je išla sa mnom u vrtić

meine MSN
sirivrhnje@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOSTAVNO OBOŽAVAM PLESATI!

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Celebrities Male Images # 198334

Celebrities Male Images # 198334



Contact Tables

free image hosting hosted images

free image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Funny Clip Images # 179517

Funny Clip Images # 179517


Funny Clip Images # 198696

Funny Clip Images # 198696


Funny Clip Images # 199046

Funny Clip Images # 199046

petak, 26.05.2006.

drugi put danas, u malo boljem raspoloženju

Evo jedan brzinski post:
Svašta se izdogađalo u poslijednje vrijeme, već mi prigovaraju da sam zakržljla, hehe...
Eto, tak sam prošle subote bila na natjecanju u sisku, ritmika tj. Showdance. Išli su sam parovi- Andrea i ja bile smo 6. (od 12). Kažu svi da je to dobro, ok, istina poboljšali smo se za 2 mjesta od prošlog natjecanja (kuc, kuc, kuc), al ja mislim da smo mogle biti bar 5. AL JA SAM ZEZNULA!rolleyeslud Prošli smo u finale nakon sjajne izvedbe u polufinalu, ali sam ja u finalu pala iz jednog dijela i na kraju zeznula piruete (šenee-dobro, ionak nitko neće shvatiti razliku)!!!
4. šestog nam je predstava u hv zvonimir... pa, svi ste pozvani...
moj društveni život ovih je dana ravan nuli. namcorNemam ga. Eto, danas sam prije treninga malo otišla van i već me zezeaju, al ne u šali nego pakosno: O, pa jel to moguće da si ti vani?
Živciraju me cure koje pristaju na furanje uvijek kad ih se pita. Koja je poanta da budeš s nekim ak ti se ni ne sviđa neg si sam ravnodušan prema njemu? Ljubav će prije nastati iz mržnje nego iz ravnodušnosti. I takve se cure onda kasnije čude što ih nazivaju školskim *PEEP*!!! U našoj školi ima više takvih primjera.yesbang
Evo mog plana za idući tjedan i ovaj vikend (moram sve nekako strpat u raspored jer pišemo tri testanutburninmad, četriput me pitaju i još imamo lektiru): probat ću u pon odgovarat biologiju, a tehnički sve pita, dobro, to je najmanji problem, onda u srijedu pišemo fiziku (to ide glatko-knock,knock,knock), u četvrtak engleski, u petak matišu (il obrnuto, više ni ne znam) i onda odgovaram fiziku (teorija-buhuuu, al ok) i povijest... sviđa Vam se sve to skupa? A niko ne želi odgodit za neki drugi dan, al možda imaju i pravo jer smo onaj zadnji tjedan prije maturalca totalno slobodni (ok, onda me još pita i engleski)!!!!
A onda, 11.06. u pola 6 ujutro krećemo na Hvar!!!!!!!!! kisswinkzujopartyWeee, jedva čekam!!!! Ne očekujem ništa ispod: SPEKTAKULARNO!!!!
E da, ijoš nešto,: pripremamo koreografiju za kraj godine, nas 7, ak se ko ne predomisli (ne daj dragi Bože!) prošli smo se tjedan Andrea i ja brukale na školskom i ponavljale naš par, kad nas odjednom ugleda jedna profa, učiteljica koja organizira predstavu za kraj i pita nas jel bismo plesale. A mi ono: daaaaaaa! thumbup
Za Kiki: da se nisi predomislila! Ma zezam se ,sve je uberkul (sorry daria što te imitiram), ali fakat sam smislila nešto naprosto fantastično... sam da ti kažem da si smisliš (uz onih 10 osmica koje imate gotovo) još 2 i da odlučiš što raditi 13 osmica dok mi naprijed plešemo jednu sekvencu... =)=)=)
eto, Laura sretan rođendan , baš se sad sjetih!!! sve najbolje i da ti se ostvare sve želje!!!

Ajd, ljudi, puse svima!!!!!!!!!!!!!!!

Istina, post baš i nije ispao brzinski, al ne da mi se sad to gore mijenjat..=)

I još jednom,
Bilježim se s velepoštovanjem.................mahmahmah



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>