Moja ljubaw

Image and video hosting by TinyPic

Domagoj Duvnjak
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

TOŠE-MOJ NAJMILIJI
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Moje ludache

Podravka: zakon,zaljubljena,ma moja najdraža,puno ju voljam!Voljam njenu kosu...
Image and video hosting by TinyPic


Tea:Naj draže moje,ljube moja,ma obožavam ju!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Crna Newa:Smotana šminkerica,
dugo zacopana,mutava,perverzna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivka:Luda do muda,ma sve najjj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Košćakica:Ma sve najbolje..LOL..zacopana u P...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *95punk*

Opis bloga

Blog koji nawija za naše rukometaše......!hrvatska

This is ME...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

IME Antonia
PREZIME:Nije važno
NADIMAK: twonk@
ROĐENA: u Švedskoj 13.06.1994
BR.MOBA:095-861-1799
ŽIVIM: u Virovitici
FRENDICE: Poh, Twea, Koš'akica, Ifka, Mare, Crna, Donna,
sve cure iz 8.c i 7.a itd.
FRENDOWI: Ken, 3sha, Hrco, Šerc, Slafko, Bogati, Peder Borna itd.
LJUBAW: Sretno slobodna!cerek
OBITELJ: Luđaci
ŠKOLA: Be cool fuck the school!
GLUMAC: CHRISTOPHER UCKERMANN
SERIJA: REBELDE
FILM: Petar Pan
EMISIJA: Top 40
SPORT: RUKOMET
SPORTAŠ: LACKOVIĆ i DUVNJAK
GLEDAM: RUKOMET hrvatska i RBD
SLUŠAM: RBD, Toše, B.Spears, K.Perry, Pussycatdolls, One Republic, a od pjesama:
Apologize, Womanizer, sve od TOŠE i RBD, Break the ice, Hot n cold, I kissed a girl itd.
ČITAM:OK i sve o RUKOMETU
VOLJAM: rukomet, žvake, RBD, Christophera Uckermanna, Lackovića, muziku, pedere, klizanje, Pohawku, Tweu, Koš'akicu, Maru, Ifku, Crnu, SHOPPING...
NEVOLJAM:nepravdu, laž
OMILJENA TRGOVINA: Diadema, Mustang, Cult London, Top-shop,....
a MARKA: Paul Frank, Broadway, Teranova, Diadema...
BOJA: ružičasta (kričava)
GRAD:voljela bih opet ići u Split...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



MOJE LUĐAKINJE

Moja Pohawka,moja ljubaw
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Seka i Ifka-dwije luđakinje moje
Image and video hosting by TinyPic

Košakica-zaljubljena uwijek u P.....
Image and video hosting by TinyPic

Ifka i Twea-ko nebi reko da su lude
Image and video hosting by TinyPic

Ja i moja najdraža
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lude brinete i ja
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

CRNA(shminkerica)i Poh
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja i Crna
Image and video hosting by TinyPic

Crna,Poh i Seka
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Podravka
Košćakica
Tea
Ivka
Neve
Mare
Dona
Hrco
Puška
Ludache
Nona
Anchy
Elena

utorak, 18.11.2008.

BOOOO

Kaj ima? LOOLLLLL! Onak xD! Bash je ovdje dosadno! Onak d! Kod mene nikaj mutavog nema! Samo što se punnnoo smijem. I obožavam jednog dečka, onak D. I ime mu počinje s D. Onak....DDDDD. I jako puno voljam Pohavku, Teu, Crnu Panteru, moju Maru, Nonu, Tenu S., Anchy, Košćakicu, Seku i sve slatke osobe koje ovo čitaju, a najviše svog DDDDDD. BYE- BYE



| Komentiraj (75)* Print* Permalink*

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.