Slike od mene i ekipe...

Love...

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

Linkovi

utorak, 05.02.2008.

I feel good... xD

Eeeej ljudovfi...
Ja se došla javiti. Hehe.
U petak je čaga u našoj školi, al ja neću ić jer idem u NG. JEEEEEEEEJ!! Jedva čekam. Isso miki... ja bum crkla od sreće kad tam dođem. Tolko duugo nisam nikog vidla da ću pop****t.
A kod mene svašt novo. U nedjelju sam imala nastup, u šatoru kod kina. Bio je Turopoljski Fašnik. Hehe. Bila je hrpa slatkih maškara , onih klinaca... I slikala sam sve, i imam videe. Stavila sam ih na youtube. I bili su brejkeri, lex, anthony. Ma... svi ostali su bili u Splitu. I bili su prviii!! Mislim, hiphoperice. I svaka čast cure. Joj, fuck, roditeljski je sljedeći tjedan... ajooooj. Nadam se da nema loših ocjena...
Ili napomena novih.. hhhh
E da, imali smo na zamjenu u pon iz vjerića staru profu iz vj koja je UŽAS I KATASTROFA. Ja sam mrzila vjerić u 2. razredu!!! I mrzila sam tu profu, odnosno i dalje ju mrzim. I to sam ja rekla jednoj frendici koja je rekla toj profi. I onda je ta profa pozvala mene na razgovor. Bla-bla. I očito je to zapamtila jer je na mene non stop nešt gledala, pričala mi, ispitivala me, premjestila me kraj dečka kojeg MRZIM!!!!!!!!!! GRRR...
Al bilo je super u školi. Mi se zajebavali. I tako. Onda smo se s raskom zezali. Dođe ona nešt je pričala i kaže : SHIT HAPPENS. A mi u smijeh. I žena kad je skužla kaj je rekla onda je napravla onu facu, kao UPS. Hahaha, a ja sam pišala od smijeha.
E jedva čekam da dođem u ng. U petak... uf... kolko još?? PREVIŠEEEE!!!
Ajd ode ja, evo vam video di sam ja plesala:

Drugi put ću stavit i seniorke i brejkere. Kisi kisi...!!!



| Aj kOmEnTiRaJ! (21) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>