Comments yes/no?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
U ovom blogu će biti sve o LIndsay Lohan..
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kontakt adresa Lindsay Lohan:
C/O Ast IV Menagment,
223 Wall Street#192,
Huntington,
NY 11743, USA
Click here to get avatars like this!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sve o njoj:
Ime:Lindsay Morgan Lohan
Datum rođenja:02.07.1986
Mjesto rođenja:New York City
Prebivalište:Los Angeles, CA
Visina/težina:165/50
Boja očiju:zelene
Boja kose:crvena
Horoskopski znak:Rak
Korijeni:talijanski i irski
Roditelji: Dina i Michael Lohan(rastavljeni)
Braća/sestre:sestra Aliana, braća Dakota i Michael Jr.
Njeni bivši:Aaron Carter, Wilmer Valderrama, Harry Morton
Škola:završila srednju školu
Zarada od filmova:7,5 milijuna dolara
Naj boja:Pink
Naj životinja:pas
Naj predmeti:matematika i biologija
Naj hrana:Sushi, talijanska, kineska i japansak hrana,junk food i sladoled
Gdje kupuje:Top Shop, H&M, Abercrombie, Sweats Appeal, Steve Madden
Naj dizajneri:Christian Dior, Chanel, Marc Jacobs, Karl Lagerfield
Naj filmovi:doručak kod Tiffanya, Mala sirena, Zgodna žena...
Naj glumci:Jack Nicholson, Tom Hanks, Freddie Prinze, Jr., Brad Pitt
Naj glumice:Julia Roberts, Sandra Bullock, Sarah Michelle Gellar, Jennifer Aniston
Naj pjevači:Favorite Singers: Jennifer Lopez, Christina Aguilera, Destiny's Child, Faith Hill, Lil Bow-wow, Sisqo, Lil' Kim, Whitney Houston, Celine Dion, Billy Joel, Rod Stewart, Britney Spears
Idoli:Marlyn Monroe i Ann-Margret
Alergije:borovnica
Hobiji:gimnastika, plesanje, plivanje,rolanje, pjevanje, vožnja biciklom, pisanje i čitanje
Tattoos:zvijezda na zapešću,srce na ruci, "la bella vitta"na donjem dijelu leđa, "Breath"
Piercings:na uhu, trbuhu

Diskografija:
-->SPEAK
US Premiere: December 7, 2004 (#4)
UK Premiere: April 4, 2005
EU Premiere: April 18, 2005
01. First
02. Nobody 'Til You
03. Symptoms Of You
04. Speak
05. Over
06. Something I Never Had
07. Anything But Me
08. Disconnected
09. To Know Your Name
10. Very Last Moment in Time
11. Magnet (UK, Europe, Australia & Japan only!)
12. Rumors
-->A LITTLE MORE PERSONAL (RAW)
US Premiere: December 6, 2005 (#20)
UK Premiere: -
EU Premiere: -
AU Premiere: February 6, 2006
01. Confessions Of A Broken Heart (Daughter To Father)
02. Black Hole
03. I Live For The Day
04. I Want You To Want Me
05. My Innocence
06. A Little More Personal
07. If It's Alright
08. If You Were Me
09. Fastlane
10. Edge Of Seventeen
11. Who Loves You
12. A Beautiful Life (La Bella Vita)

Filmografija:
-->Movies:
I Know Who Killed Me
Chapter 27
Georgia Rule
Bobby
A Prairie Home Companion
Just My Luck
Herbie: Fully Loaded
Mean Girls
Confessions of a Teenage Drama Queen
Freaky Friday
The Parent Trap
-->TV Series:
King of the Hill (2004) : Jenny Medina in episode: "Talking Shop" (voice).
That '70s Show (2004) : Danielle" in episode: "Mother's Little Helper".
Get a Clue (2002) : Lexy Gold.
Bette (2000) : Rose.
Life-Size (2000) : Casey Stuart.
Another World (1996-1997) : Alexandra 'Alli' Fowler.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NJENIH SEDAM PRAVILA ZA SREĆU:
1.Dobri prijatelji
Pobrini se za to da uvijek budeš okružena pravim ljudima, odnosno onima koji su iskreni prema tebi!
2.Ekstravagancija
Živi kao paun, budi upadljiva i ekstravagantna. Privlačno je biti drugačiji!
3.Shopping
Loše si volje?Otiđi u shopping te si bez i najmanje grižnje savjesti priuštiti novi outfit od glave do pete.
4.Šampanjac
Ima malo kalorija i fini pjenušavi okus, a čovjek se uz njega osjeća nevjerovatno luksuzno.
5.Muškarci
Poigraj se s njima, ali menoj dopustiti da ti ukradu srce. Napali ih pa ih pusti da odu. Frendice su ono što je btino u životu!
6.Boja kose
Samo hrabro! Redovito miojenjaj boju kose, sbaka nova nijansa od tebe će učniti novi neodoljiv tip žene.
7.Smiješak
Ne zaboravi! Smiješi se, smiješi, smiješi-smijeh je najbolje i najmoćnije oružje u savakoj prilici!
Image Hosted by ImageShack.us
"Obožavam scene ljubljenja, ali moram priznati da nisam hodala niti s jednim filmskim partenerom!"
"Duboko me je pogodio razvod mojih roditelja"
Frendice su mnogo važnije od dečka"
Pokraj Karla Lagerfelda sam osjećala tremu!"
Image Hosted by ImageShack.us
"I like the fact that I have my friends I can go home to, hang out with and be a normal kid, because you only live once."
"I thoroughly enjoyed reading this book myself! Reading is so important! I enjoy reading 'real' stories of people."
" If I am able to be a role model to other people, I can set good examples. I think it’s important to show that [acting’s] not all about money or glamour. If I can set an example that drugs aren’t necessary and [kids] should just be themselves, why not? [Acting] is really cool. I’d like to stay with it."
"I think acting is a little harder than singing or dancing because you are playing someone who is not really you. You have to pretend to be somebody you have never met. Since the person is imaginary, you have to start from scratch."
"I can do romantic comedies, but I'm not going to be like taking my clothes off in a movie, that's not appropriate for me to do. I don't think I ever need to do that, and I don't think you'll ever see me doing that."
"I want my audience to be able to watch my films as long as they can. And once I go do an older film I can't really go backward, so that's what I'm trying to stick with."
"I do want to continue acting as well as singing, but I want to go to college, too. It's important to have an education. I just want to wait until I'm ready. I don't want to jump into it, especially since I'm focusing on my career."
"You just have to hang out with people you trust and not worry about what others think. You'll always be under pressure - what you're wearing and what you're doing. The only way to be comfortable is to know that you're surrounding yourself with people who like you for you."
"You get to a point where you realise that this is what you wanted to be doing so I couldn't really be happier. I mean, it's a lot of work and I do get tired - don't get me wrong - but I do appreciate it. I wouldn't trade it for anything. It's an amazing feeling."
"I hate my freckles, I hate my red hair and I always think I’m overweight when I see myself on screen"
"My sister who’s 10 knows more than I knew about dressing sexy and that kind of thing. Girls are ageing very fast today. They expect themselves to weigh a certain weight and wear a certain brand – it’s scary."
" I'm very honest. I always speak my mind; like if you're bothering me or doing something that's offensive to me, I'm going to tell you rather than talk about you behind your back."
"I was overtired and working myself to death. When you're young, you think you can just keep going and going."
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
IZVORI:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Cool blog:
Lindsay Lohan Big Fan
Lohan Girl
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Confessions Of A Broken Heart Lyrics

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Design by: Shane // LLBF

04.01.2008., petakLindsay u trenutku slabosti opet je počela piti!


24 sata:
Na otoku Capriju, osim što nije mogla odoljeti muškarcima, privukla ju je boca šampanjca. Lindsay je tri puta bila na odvikavanju u 2007.

Lindsay Lohan (21) imala je godinu prepunu problema zbog alkohola i droga. Bila je i na rehabilitaciji, no očito se teško rješava starih navika. Na dočeku Nove godine snimljena je kako opet pije. Praznike provodi na otoku Capriju u Italiji gdje je gošća filmskog festivala. U 24 sata zabavljala se s trojicom muškaraca, ali to joj nije bilo dovoljno. "Stari grijesi" isplivali su na površinu.
- Pila je šampanjac iz boce dok je plesala na podiju. Dobra vijest je što je brzo prestala piti. Nazvala je svog mentora jer želi nastaviti živjeti u pravom smjeru - rekao je njen odvjetnik.
Ove godine Li-Lo je tri puta bila u rehabilitacijskoj klinici, a na liječenju u Utahu bila je čak dva mjeseca. Vozila je pijana, a kod sebe je imala i veću količinu kokaina. U 2008. godini odlučila je okrenuti novi list u životu.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:18 - Comments (1) - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.