Bože, smiluj se!

14 svibanj 2014

( iliti, Vjera i nada u državne pare )

Bivši je vukovarski gradonačelnik molio Boga za pomoć i ovaj mu je ispunio gradski proračun i izbacio kamen iz tijela, prirodnim putem, kako tvrdi gospodin Sabo.
To definitivno nije jedini takav slučaj u Hrvatskoj. Donosimo još nekoliko sličnih svjedočanstava.

Željko Kerum - "I ja sam se molio Bogu da mi prebaci nešto novca iz proračuna grada na moje račune, jer je grad imao, a ja nisam. I čudo se dogodilo! Jednog sam dana otkrio desetke milijuna na računu. Jedino što je meni kamen nekim putem ubacio u glavu, ali šta je tu je, ne žalim se."

Ivo Sanader - "Ja sam molio Svevišnjeg da mi ubaci nešto novca iz državnog proračuna u torbu. Došao sam jednog dana na posao i ostavio praznu torbu na stolu, te se otišao pomoliti u katedralu. Kada sam se vratio, torba je bila puna novca. No, očito moja molitva nije u potpunosti zadovoljila Stvoritelja svega vidljivoga i nevidljivoga, pošto nije dozvolio da cestovnim putem izađem iz zemlje."

Slavko Linić - "Da Bog zaista postoji uvjerio sam se mnogo puta. Prije svakoga odlaska u inozemstvo po novo zaduženje molio sam se da mi Bog bude na pomoći, kako bi se uspješno zadužio. I svaki mi je puta uspjelo. Čak je izveo da su dugovi nekih mojih kumova i prijatelja na čudesan način nestali sa njihovih računa i u kršćanskoj se solidarnosti rasporedili na sve porezne obveznike jednako."

Oznake: vjera, nada, državne pare

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.