Vrati nam se, Ivane Pavle drugi

29 travanj 2014



Kada čuje kakva je sve čuda za svojeg života izvodio pokojni papa Ivan Pavao II, svakome u Hrvatskoj bi trebalo doći žao što sveti Poljak nije još među živima. Jer, ako su nam ikada trebala takva čuda, onda je to sada.
U tom bi slučaju čitali ovakva svjedočanstva.
Slavko Linić, ministar financija - "Nakon još jednog rebalansa proračuna u nizu, vidio sam da mi nedostaje jedno 18 milijardi kuna. Krenuo sam na počinak, tužan i zabrinut za svoj narod, jer ću ih morati opet zaduživati po svijetu. Prije sna sam pomislio kako bi bilo dobro da se sveti otac Ivan Pavao II pomoli za moj proračun i moj narod. Ujutro sam ponovno uzeo proračun i gle čuda, ništa se nije slagalo, morali smo raditi novi rebalans!"

Branko Hrg, predsjednik HSS-a - "Mi smo odlučili kandidirati na izborima političara koji će konačno znati reći nešto smisleno, pa smo na audijenciju papi odveli našu Marijanu Petir. Nakon što je sveti otac saslušao naš problem i blagoslovio našu Marijanu, ona govori jedino svoje ime, OIB i JMBG."

Ladislav Ilčić, predsjednik Udruge nemasturbirajućih - "Otišao sam se pomoliti pred svetog oca i iznijeti mu svoj problem. Rekao sam da osjećam veliku napetost i zbunjenost i da mislim da bih trebao organizirati nekakav referendum. Ivan Pavao me nježno pogladio po kosi i rekao mi da mu se sviđa moja odlučnost i da vjeruje u mene da ću konačno čvrsto uzeti stvar u svoje ruke. Nakon mjesec dana oba su mi dlana obrasla u grivu."

Sveti otac Ivan Pavao II službeno se ispričao hrvatskom narodu zbog slučaja premijera Milanovića riječima da je nekad čudo prirode neshvatljivo čak i božanskoj mudrosti i milosti. Predsjednika Josipovića je izbacio sa prijema kada se ovaj počeo raspitivati pjevaju li se u Vatikanu često hrvatske duhovne pjesme

Oznake: čuda nebeska. i zemaljska

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.