luda_krava

ponedjeljak, 13.02.2006.

run forest, run!

opet sam se vratio doma sa vikend izleta.
sve češće idem na te svoje izlete.
to je dobro.
zdravo.

opet sam bio na braču.
nešto malo radio.
malo više šetao.
sebe i psa.

danas sam, prvi put nakon što sam se ofišli prestao aktivno baviti sportom, bio u teretani. bio je to sat ipo smjeha.
doslovno sam se valjao po podu od grčeva izazvanih naletom smjeha. cijeli sam se rasplakao.
kakvih sve likova ima po tim teretanama?!

no dobro. i ja sam došao u teretanu na nagovor jednog takvog lika, no za razliku od ovih "gle me, mogu dignut avion u zrak" ovaj je lik je lik na svoj način.

jedini cilj ovog mog odlaska u teretanu je nemogućnost trčanja na otvorenom. ovi vikend sam nešto trčao... bolje da nisam. hladan zrak me totalno isparao.
no dobro, dođem ja u teretanu i ugledam traku za trčanje.
...

otrčao sam 12 kilometara. neloše za prvi put. no...
pitajte me sutra da li sam možda pretjerao.

inače, sinoć kad sam legao u krevet prije nego što sam se onesvjestio prošlo mi je par misli kroz glavu.
toliko sam bio lijen da mi se nije dizalo po olovku i papir tako da su te misli negdje...
... nisu nestale, nego... javit će se opet večeras.

što se tiče svega ostalog... eto... ispiti su u điru.
učim, polažem, čekam rezultate i tako.

jel netko ima volju sljedeću subotu planinarit do doma, eventualno vickovog stupa, ako vrijeme dopusti?

- 19:36 - yu toking to mi?! (7) - ctrl + p - #