luda_krava

petak, 10.02.2006.

koja smo mi športoljubna nacija?

pravi odgovor na ovo pitanje leži u kompilaciji hitova "svi smo mi..." & "malo nas je, al...".
to je narodna kompilacija slična narodnim pričama i pripovjetkama samo istinita.

prvaci smo bili ili ćemo biti, pa čak smo i bili ili jesmo tu negdje okolo, u skoro svim sportovima. bilo ekipnim bilo samostalnim.

mislim da nema smisla nabrajati što smo sve u kojem sportu i kada osvojili, pa čak ni ljude koji su to učinili pod našim budnim okom.
nema smisla iz dva razloga. prvog, što bih sigurno nekog našeg osvajača nenamjerno izostavio; i drugog, dok bih sve uspjehe uspio nabrojiti sigurno bismo u međuvremenu još ponešto osvojili.

kad već neću nabrojiti uspjehe izdvojit ću samo jedan, meni najdraži sportski trenutak; prvo poluvrijeme košarkaškog finala u barceloni.
točka i amen.


naša sportska angažiranost ne očituje se samo našim sportašima i njihovim tj našim uspjesima. svi smo mi sportski multitalenti.

ujutro pratimo skijanje, popodne košarku, navečer nogomet, ... no mi nismo samo pasivni promatrači. ako tako mislite grdno se varate. mi smo i suci, organizatori, promicatelji sporta i reklama dijetalnih proizvoda, treneri, savjetnici, upravni odbori, reporteri,...
mi znamo sve o našoj ruci koja drži reket.
mi znamo sve o suparniku naše ekipe.
mi znamo sve.
mi i moramo sve znati, jer da ne znamo sve kakvi bismo onda bili kladioničari. nama nije problem pogoditi da li će biti 1, 2 ili iks. mi pogađamo minute, razlike, točne rezultate.
mi nikada ne griješimo. čak i onda kad nismo u pravu mi ne griješimo.
mi znamo sva pravila koja nama donose prednost i pobjedu.
mi smo uvijek u pravu.
tko jebe pravdu kad je pravo zakon!

u svim sportovima mi smo najbolji. u svim sportovima mi smo najjači.
nije više bitno koji se sport igra. bitno je samo da su crveno-bijeli kockasti rekviziti spremni, da je pivo u ruci, a cigareta u ustima,... bitno je stanje prijenosa, tj koji program prenosi koji sportsko nadmetanje.

i tako opet o samom sportu odlučujemo mi sami.
duboko zavaljeni u fotelju, nažderani i pijani, glasni i bezobrazni, upravo mi odlučujemo pritiskom na tipku upravljača kojim sportom ćemo se danas baviti.

apdejt:
myspace

- 18:46 - yu toking to mi?! (5) - ctrl + p - #