luda_krava

ponedjeljak, 06.02.2006.

jedan jako smiren post

moš' si ga mislit kako smiren post!?!*!"#

pažnja!
molim svo čitateljstvo da preskoče ovaj post. ne isplati ga se čitati, a još manje komentirati.
post obiluje svakojakim vulgarizmima, stoga nije preporučen ljudima ala finjak, trudnicama, mlađima od petnaest (15) i starijima od pedesetitri (53).
hvala na razumijevanju.



mislio sam da kad lijepo živiš, ne diraš se u nikoga, plaćaš porez i ostalo možeš na miru živit? e moš' kurac lijepo živit! opet te svaki peder može guzit. i to besprijekorno čini. štoviše, redovito čak.

s vremena na vrijeme se stvarno osjećam izjebano ka mali mujo.

jebate život da ga jebala televizija. al ono po rasporedu! mrš!!!


prvo nikad nisam kužio šta rade stilisti?! ono... koji kurac... pederi sa zaposlenjem?!
no dobro, da sad pripovjedački citiram jedan maestralni opis stizilma.
to ti kad nemaš stil, i onda ti dođe stilist pa ti ga napravi...
e napravi ti ga kurcem u čelo... eto šta ti napravi.

još gore od toga kad neki kvazistilist, jebalogaseloseksualac (aka oni metero) i šta ti ga ja znan kakvi peder sere na televiziji.


teve me već raspizdia prije koji tjedan kad je oliver bia u onon zlight šou.
pun kurac tokšoova kod nas na teveu. svi ka nešto pričaju.
jebalo majku, pa da baren onda nešto pričaju. a ne onako... taj vođa šoa se nešto izdrkava s gostom, zajebava ga, maltretira... ma idi mi u...
i dobro...
... dođe jedan takav kreten, odradi emisiju, i ja nakon toga prestanem gledati taj program.

nije ovo problem s jednim takozvanim tokšouom, već sve emisije ala parlare su na istu bezobraznu šprancu osmišljeni.
vidi mene što ja sad nazovem osmišljenim!?! bolje bi takav šou osmislilo kakvo abortirano stvorenje nego naše teve ćunke.

al jebali oni sebi mati milu, nemaš više ni kanala za gledat. ne može dcm distribuirati toliko kanala koliko na kanalima ima stilista koji se iseravaju...

i onda dođe dan današnji kad san zamalo kupio kartu za avion, s odredištem metropola, da im redom svima po kanalima jebem rodbinu do devetog kolina. maomicu im jebem bezobraznu.

al ne kurac. ovako ja ispadnem glup. jeftin. nepoznat. ovakav-onakav.

zahvala
na kraju ovog olakšanja zahvaljujem filmu koji mi je dao inspiraciju za ovaj proljev mozga. filmu "the sum of all fears" koji je trebao početi u 21:00.

- 22:20 - yu toking to mi?! (5) - ctrl + p - #