luda_krava

petak, 03.02.2006.

počelo je počelo...

evo počelo je vrime kad dica više ili manje umaškarana idu po kućama u nadi da će čagod dobit.

...

aaaa... iša san i ja kad je bilo moje vrime. samo je to onda bilo drugo vrime. dica onda nisu tražila samo lovu. bili su sritni s bilo čim da dobiju.
ova današnja dica oće samo lovu. ne figuraju in ništa ni bonboni ni čokolate ni ništa... samo "barba dajte koju kunu!" ... e, pa nema barba baš toliko love za dilit. e!

...

nije problem šta dica traže lovu, nego je problem šta toliko love niman. misec dana svakodnevno i po nekoliko puta maškare na vratima. i to ne uvik različita dica. pa ej...
...
"ok", rečen ja. kad će oni tako, vidit će dokad će to tako. bia san ja i u društvu pere kvrgice.

...

moji doma nisu znali da imaju čast živit s jednin genijalcen. mislili su samo da se njima uvalia bohem u kameru. al sad znaju da u kameri pored njihove spava pijanim snom jedan mali genijalac.

...

nikad neću zaboravit jedne godine kad san ka dite bia u maškare. bilo je to... asti... puno godin je otad prošlo, no nikad neću zaboratit gostoprimstvo jedne nonice. ne znan čija je, ni kako joj je ime, ni da li je još živa... ali ča nas je ona bila lipo pogostila...
počastila nas je bila domaćin krafnama. asti gušta. satra san ih šest jerbo san ima toliko godina, no... baš smo se bili natukli tonči, ante i ja.

...

moji doma su skužili moju genijalnost večeras prilikom mog odnosa sa novopečenim maškarama.
kako san slab u opisivanju probat ću odi dat uvid u ti dijalog sa didaskalijama i ostalin svaštarijama.

(cin-cin, zvono zvoni)
ja: ko je?
odizad vrata: maškaree!
(otvaran vrata i pravin fintu ka da san se pripa kad su kriknuli.)
ja: asti sto!
maškare: imate li šta za maškare?!
ja: iman, iman. oćete li slatko ili lovu?
jedna maškara: a mi bi lovu?
(odlazim u sobu i vraćam se s dvi kese, te ih pružam malom kosturu.)
ja: evo lova za male maškare!
mali zamaskirani kostur: a šta ste mi to dali?!
ja: lovu! neka se najbrži od vas zaleti doli u dućan i neka ove dvi kese da teti na blagajni, a ona će njemu dat 10 kuna.



...

poanta priče: triba se učit reciklaži od malih nogu!

- 22:11 - yu toking to mi?! (4) - ctrl + p - #