misli..

31.12.2009., četvrtak

Odlazak..

Ovu pjesmu posvećujem dragom prijatelju moje obitelji.. nek ga Gospodin udomi u svoje Kraljevstvo, duši njegovoj nek poda mir... a obitelji snagu... Počivao u Miru Božjem...





I tuga može biti tužnija
kad se emocije zgužvaju u bore,
kad oblaci postanu dio naše duše,
a srce pluta ko zaboravljena bova na pučini..

I bol može biti bolnija
kad led zareže svojom oštricom
prsi ranjene, ostavljene,
kad nemoć u suzama utapamo..

I život može biti smrtniji
kad ugasi se zvijezda najdraža,
kad upali se svijeća posljednja,
a snage odnikud, a tuge odasvud..

Bože nebeski, Bože svjetovni!!!
Kuda luta milost Tvoja
kad mene krhkog zaobiđe?
Zar je slijepa duša moja
ako u ovome utjehu ne vidi?..

Kako dalje, kako bliže?..
Tuga strtu dušu lomi..
Nek moj vapaj k Tebi dođe
na što da se ja oslonim?..

I tuga može biti tužnija.
I bol može biti bolnija.
I život može biti smrtniji.
I tijelo mrtvije.

A vjera usnula..

Probudi Bože bar vjeru,
nek naša svijeća ga prati do Raja..
mada duša još nije svjesna kraja..
nek što prije osvijesti Početak
nek što prije udomi mir..

Snage Bože, snage daj!!!
u 15:48 1 vaših misli.. moje misli..

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vas je tu..

<BGSOUND SRC="your_sound_file">

Mecano