misli..

03.06.2009., srijeda

rane na duši..

Naporan dan..
Napokon ladan tuš i miris nježne kupke..
Dan je nekako sumoran, kroz škure..
Ma, u meni neki mir, odiše svježinom..
Odajem trenutke počasti svome tilu, zaslužilo je nakon neumornog rada..
Ženski trenutci.. peeling, kupka, šampon, britvica..
Pogled mi odluta vanka, kroz škure.
Po 'ko zna koji put, na istom mistu sidi tužan lik..
Skrenem pogled, da me ne primjeti.
Kroz škure..
Britivica klizi nježno golom nogom, još malo tu, pa je gotovo..
Kroz škure..
Ista kosa prošarana sjedinama, neuredna, strši poput valova.
Istom bojom izvija se dim iz možda šeste, sedme cigarete.
MC. Dugi.
Britvica..
Voda cupa, ugodan osjećaj na koži..
Ma ne čudi me što je uvik tu, već taj pogled, pogled u prazno..
Moren nekom tajnom, nekom tugom, nemirom..
Pognut lik..
Druga noga, šampon, britivca.
Uvik u laganom plesu, njegovo tilo pognuto i sjetno, nemirno sidi na stolici.
Pije Colu.. ili nešto slično, predaleko je da osjetim miris..
Širim nosnice.. neki novi miris..
Ne pazim, krv nježno klizi niz nogu.
Pali već 'ko zna koju za redom.
Ne puši je, ..diše s njom..
Odavde izgleda da ne može disati bez nje..
Taj nemir.. ta tuga i briga..
Da mu bar mogu poslati dašak ove moje svježine i mira..
Kroz škure..






u 15:38 8 vaših misli.. moje misli..

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vas je tu..

<BGSOUND SRC="your_sound_file">

Mecano