Blog Ljucibaste vjeverice

subota, 15.12.2007.

Institucija 'Uredske kokoši'

Po definiciji, uredska kokoš bila bi osoba muškog ili ženskog spola koja:
- ne razgovara nego drži monolog
- poznaje jednu jedinu rečeničnu strukturu i to u obliku zapovjedi (makar nije šef/ica)
- ponaša se kao da upravo on/a radi najviše
- drži se kao da je važniji/ja i od samog direktora i kao da firma uopće nebi ni mogla funkcionirati bez dotičnog/dotične
- što god ne valja - drugi su krivi
- tko god se suprotstavi uredskoj kokoši biva javno verbalno razapet i to po principu što više publike, to bolje
- kukavički bježi od bilo kakve odgovornosti i preuzima zasluge koje nisu njegove/njene.
- sve druge optužuje za stvari koje on/a radi
- bolesno je ambiciozan/na i spreman/na je za apsolutno sve ne bi li stigao/la do cilja

Svaka firma ima bar jednu kokoš.
Prošli petak otkrih ju u odjelu u kojem radim. A dan je tako divno počeo: osim što je kraj tjedna, idem navečer na koncert sa škvadrom, i najljepše od svega, sutra mogu spavati cijeli dan ako poželim. Dakle, ušla sam u ured, upalila komp kad je zazvonio telefon. Pogledam broj - ona je. Nisam još ni zaustila 'halo' kad se začuo krešt
- daj mi informacije o tom i tom klijentu
- ok, javim ti - kažem
Madame spušta slušalicu (i kladim se da mi štopa vrijeme u kojem ću joj se javit). Povlačim mailove i s oduševljenjem ustanovljavam da ih danas nema puno - za sad.
Nalazim potrebne informacije za damu i zovem je. Ukratko objašnjavam zbog čega dotični klijent ne bi trebao dobiti novu uslugu, našto se ona posprdno nasmije i odvrati da to i nije tako bitno. Pokušavam joj skrenuti pažnju da je direktor izričito zahtjevao da pratimo njegovu uputu što se tiče takvih klijenata našto kreće paljba u obliku sirene za opću opasnost (njezin glas stvarno tako zvuči), a između zavijanja razabirem da njoj moj glas ide na živce, da se ponašam kao da je ona klijent koji nešto nije izvršio, bla, bla, bla..... zavijanje...
Nastojim smiriti situaciju jer se ova već toliko pjeni da mi sapunica izlazi na slušalicu, ali na svaki slog koji ja izgovorim, ova ispaljuje salvu koja traje minimalno 3 minute.
Poludim i odvratim joj da se tak ne razgovara samnom i da se smiri. Ona mi sklapa slušalicu.
Ja joj dostavljam mail sa tekstom: ovo stvarno nije bilo lijepo :-)
U privitku se nalazi file koji si tražila.
Nije prošla ni minuta, zove ona opet i sirena se ponovo pali. Ponavlja sve što je rekla u prošlom razgovoru i dodaje da se ja previše ponavljam, da ju tretiram ko debila.......
Dodajem da se ona ponaša ko debil i da je bahata i arogantna i da je prevršila svaku mjeru, te da završavam razgovor. Sklapam slušalicu. I sretna sam što nismo u istom uredu. U mom uredu se svi smijulje. Svatko je bar jednom prošao svađu sa 'Prvom damom' kako je zovu 'od milja'.
Žena koja radi možda godinu dana ima obraza soliti pamet svima oko sebe, a da ne pričamo da ima obraza omalovažavati sve odjele koji ne rade što radi njezin odjel - tj. što ne radi ona. Osobito je ponosna na glasinu da se par puta potrošila sa šefom i zbog toga para strop nosom.
Zbog toga si dozvoljava da tužaka dotičnom šefu svakoga tko ne udovolji njezinim željama istog trena, ili čak prije nego što ona uopće shvati da ima neku želju. Onda šef urgira i diže dramu. I to, tko bi se nadao, izaziva opće zgražanje kod ljudi, tako da ju neki čak ignoriraju, pa ju stave na dno liste prioriteta. Ili ju jednostavno odjebu po kratkom postupku.
Ja pokušavam savladati tu vještinu, mislim si, ako je tražila rat, dobit će ga. Bit ću bitch. Ionako ne možeš biti i pošten i jeben... No uvijek mi bude žao i glupo mi je zaoštravati odnos kad s tom osobom moram raditi.
Ono što moram svakako savladati je sposobnost da se ne uvučem u raspravu i da smanjim komunikaciju na minimum. I odlučila sam ne dati da me gazi tko stigne. Sreća je što u firmi ipak ima puno normalnih ljudi s kojima čovjek, uz malo truda, može ostvariti i puno više od kolegijalnosti, dapače, neka od najboljih prijateljstava stekla sam upravo tamo.
S druge strane, tu su uredske kokoši. Tko zna, možda i oni imaju neku svoju ulogu. Možda moramo nešto naučiti od njih. A ako nema, za svađu će svakako biti još puno prilika cool

- 23:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kakva vjeverica takav blog

Linkovi