I´m Not Afraid Of Happy Endings! I`m Just Afraid My Life Won`t Work That Way!

30.10.2006., ponedjeljak

Balet

Kaj to nie super ples? mislim.. ne ples.. nego.. ono.. pomaže ti da održiš kondiciju.. i sve to.. to je superrr.. =)))) sad nagovaram staru da idem u zg trenirat balet.. jer.. ono.. to me ono.. privlači od malena.. uvijek mi je bilo super gledat kak plešu balet.. neznam zaš.. ili to bi htjela trenirat,ili umjetnično klizanje.. to mi je super.. sad sam baš zagrijana za taj balet.. neznam zašt.. sad tu nešt malo prčkam to netu.. i skužila sam da sam malo pre stara za balet.. ah.. :(
al dobro.. bum ja našla neku školu di se morem i ja upisat.. hahaha.. al tek od sljedeće godine.. bar mislim.. :-/ zato jer su već proši rokovi za upise.. haha.. al štaš.. :D sd moram dokazat da sam sposobna sve to obavljat bez problema.. tj. sve obaveze.. bla bla bla.. znate kak to ide... :D

da.. da prestanem s baletom.. ovak.. danas je utorak.. ili ponedjeljak? ponedjeljak.. ali ko da je utorak.. i onda su Svi sveti.. to je srijeda.. i onda je četvrtak.. :)))) zašto me baš četvrtak veseli? zato jer će tad kety doć k meni u moje malo selo.. hahhahaha.. moram ju sa dosta ljudeka upoznat.. i puno toga pokazat... :P bumo mi pričale bona.. ;-)

da.. neda mi se pisat više.. :P

nema slike, jer sam na maminom laptopu, pa nema slika, a i neda mi se ić na google.. tražit.. haha

ok.. budite mi pozdravljeni... hahahahah...

~zauvijek vaša~
°anđeo bez krila°
- 22:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dok imam inspiracije.. znam sve.. a dok nemam. pišem gluposti.. vidjet ćemo.. kak će bit.. ;-)


Ja ti savjetujem da ne klikneš ovdje.. :P


NAPOMENA: ako imate Operu, ili bilo koju drugu ovu.. kak se to već zove, neće vam radit, radi dizajn samo u INTERNET EXPLORERU.. mjenjat ću pozadinu opet.. ubrzo.. dok mi ova dosadi..

Malo o meni..

Ime: °Anđeo bez krila° prije: Lost girl
Prebivalište: selendra jedna(grad je, ali je selendra..).. blizu zg-a
Horoskop: Djevica

VOLIM: zezanciju, komp, net (ovisna sam), svoj mob, svoju sobu, Njega, kad mogu reć dvije riječi: Sretna sam!, Gunse, Evanescence, sebe, frendice i frendove, čokoladu s rižom(ili lješnjacima, ovisi o raspoloženju), čitat(al ne lektiru), svoj iPod, slobodu, kad me nitko ne kontrolira, kad mogu plakat ili se smijat - a da mi nitko ne kaže prestani, ....

NE VOLIM: kad moram glumit da sam nešto što nisam, kad su mi bestice u bedu, kad glupi ljudi seru o meni ili o nekome meni bliskom, kad glupi ljudi seru o mom blogu(koj je, BTW. moja stvar), kad nemogu plakat ili se smijat kad oću, kad me stara ne pusti van, svoj život(trenutno), kad ne vidim Njega po dosta dana, krzno, meso(fuuuj.. maknite se od toga), ....

Blog.hr-da si urediš blogich, ili pogledaš vijesti iz blogsfere(atmosfere).. :P
Guns N'Roses-najbolja grupa svih vremenaaa...
Westlife-super grupa.. (onaj cd koj se prikaže kad se otvori stranica.. imala sam ga,al sam ga dala bivšem dečku..ah..)
Spuky-još jedan blog sa super predlošcima..
DevianART-slike za blogove
Quizzes-andy, ovo je tebi 4 love.. ako nemate pametnijeg posla..
Tutor-ako vas zanima nekaj o blogu.. javite mu se..
Lyrics-neznate riječi neke pjesme? tu vam je pomoć.. hehe
Prijatelji životinja-i ak niste vegetarijanci.. il tak nešt.. posjetite stranicu.. i razmislite malo o tome..


*Anonimna brineta*-zakon cura.. moja imenjakinja... thumbup
*Timea*-super osoba.. puno je propatila u životu.. treba joj podrška... dead
*Andy*-jedna i jedinstvena.. neponovljiva.. party
*Ketyca*-ma.. to je moja kety.. kaj više reći o toj maloj.. cerek
*Tajanstvena*-super osoba.. i zakon cura.. voli zabavu.. al joj je dosta teško u njenom (ne tako dugom) životu.. lud
*P€P€*-zakon ženska.. baš ono..se kužimo.. (bar mislim.. hehe) zujo
*Ivy*-super cura, piše zanimljive postove.. voli puno pričat..smokin
*Gortom*-e..tip je lud.. sam kaj.. ne piše blog više.. ma.. briga me.. ipak je on zakon.. i u linkichima mi jee.. :)) bang