Fotoblog

srijeda, 20.12.2006.

Medvjedi iz Kutereva

Vjerujem da ste svi već čuli što se nedavno dogodilo u Kuterevu, gdje se nalazi Utočište za mlade medvjede. Za one koji ne znaju, evo dva članka s Indexa: Medvjed teško ozlijedio domara Utočišta za mlade medvjede u Kuterevu i Voditelj utočišta kojeg je napao medvjed operiran i izvan životne opasnosti.
Ovog ljeta sam bila u Kuterevu, tako da imam slike medeka. Ne znam koji je koji, ali jednog od ovih više nema.









- 15:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 13.12.2006.

Nema foruma...

i to baš kad sam ja poželila nešto napisati... Doduše, uspjela sam poslat post, ali neću vidjet komentare cijeli dan. smijeh

Sva sreća da sam progovorila na blogu, pa eto mogu i ovdje olakšati dušu. Naime šta, nešto sam boležljiva i nije mi se danas dalo ustajat, pa nisam otišla na faks, i valjda prvi put u toku mog predugog studiranja, osjećam se užasno krivom zbog toga i pomalo kao ova krava dolje. A predavanje je izborno i uopće ne moram dolazit na njega. To je isto prvi put, da imam izborno predavanje. smijeh Al čičica je jako drag i ima nas četvero na predavanju (prvi put sam ušla i samo je on stajao za katedrom smijeh) i ne voli kad mu se malo dolazi, malo ne dolazi i nisam bila već par puta i sad mi je baš bed i bit će mi užasno neugodno na sljedećem predavanju u petak. No dobro, bum sjela u prvi red i kašljala il nešto, da vidi da sam bolesna. smijeh Nema veze kaj i inače sjedim u prvom redu.

Inače, za one koje zanima (rofl), radi se o poredbenoj romanskoj fonetici, vokalizam, a ono predavanje od petka je o romanskim jezicima i vulgarnom latinitetu. smokin Što uopće nije dosadno kako se čini, dapače, mene oduševljava sve vezano uz lingvistiku, posebno s predznakom poredbena. cerek A još se radi i o romanskim jezicima... Milina.

Evo samo jedna crtica s predavanja:
latinski se jetra kaže iecur, iecoris, dok je u (nekim) romanskim jezicima korijen očito potpuno drukčiji, npr:
francuski le foie, talijanski fegato, španjolski hígado (u španj. se početno f zamjenjuje sa h, pa tako imamo npr. hija, kćer, od lat. filia, tal. figlia, port. filha).
I što su lingvisti otkrili, odakle vulgarno latinski *ficatu? Iz kulinarstva!
Tj. iz jednog recepta, zabilježenog početkom nove ere pod nazivom iecur ficatum, odnosno guščja jetra punjena smokvama. njami smokin

Nego, maloprije sam na maminom stolu (slučajno, naravno smijeh) vidjela isprintan tekst jednog divnog crtića, Kako je Horton spasio mali svijet, ako se dobro sjećam, ili na engleskom Horton Hears a Who. cerek Baš sam nedavno našla to na kazeti i odgledala ga s dečkom (makar je on pola crtića prespavao smijeh), nakon dugog niza godina.

Oke, idem učit za kolokvij, prošla sam pismeni i sutra imam usmeni.

- 08:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Muuu

- 07:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 12.12.2006.

Ajmo malo na jug Italije...

- 10:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.12.2006.

Do komšijskog oblaka...



Stiću sutra do mraka do komšijskog oblaka...
Pod njim ću se opet roditi...
Nisi ti na nebu sam... Bogova je povazdan...
S nekim ću se već nagoditi...

- 13:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 09.12.2006.

And Now for Something Completely Different...

Ljubica Zubica je progovorila! smijeh

I to zato da vam kažem da sam otvorila još jedan blog: Fotke Ljuzinog tate. Na njemu ćete moći vidjeti fotke s putovanja po europskim gradovima, koje je sve uslikao moj tata, a odabrala sam ih i obradila u photoshopu ja. Nadam se da me neće tužit. smijeh

Kako je moj tata član nekakvih organizacija (jedna od njih npr. svake dvije godine organizira kongres u Parizu zujo) i često putuje na razne skupove i kongrese, a ujedno i posjeduje Olympus, kojim sam ja slikala prvu polovicu fotku na blogu (dok nisam u svibnju dobila svoj Lumix cerek), odlučila sam tu hrpetinu fotki podijeliti s vama. Razmišljala sam prvo da li ih objaviti na svom blogu, ali sam na kraju zaključila da je bolje otvoriti novi blog, a ovaj ostaviti za isključivo moje fotke.

Eto, nadam se da će vam se svidjeti.

- 14:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 06.12.2006.

Betty Blue

- 16:13 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 05.12.2006.

Sweet

- 07:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.12.2006.

Jel vam dosta jeseni? :D

- 00:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.12.2006.

Magla 2

- 00:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 02.12.2006.

Magla

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 01.12.2006.

Mreža 2

- 08:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #