ponedjeljak, 14.09.2009.

Nije mi to...

Nije mi to sto svice jos jedan dan bez tebe
koji jos jedno sjecanje samo za mene sprema.
Al' kad tudji me pogled zagrebe,
tek tada osjetim da te nema.
Prepuna misli o tebi
cekam da se otvore vrata.
I priznala ti nikada ne bi'
da brojim kucanje sata.
Nije mi to sto tvoja slika
prereze ponos kad ju vidim.
Ionako bjezim od svojeg lika
i sama sebe se stidim.
Nije mi to sto i tisina
vec kao da se skriva od mene.
I to sto jos zamisljam naseg sina
sad je samo tek dio uspomene.
Nisu ni suze vise vrijedne,
jer ni ja ih odavno ne brojim.
Samo mrvice ljubavi jedne
pred kojima i ja sa strahom stojim.
Tuga je sada k'o dobar dan,
vise ni ne pita smije li uci.
Useta u jutro ili u san,
u kasni sat kad vratim se kuci.
I nije mi to sto svugdje te trazim.
Vise me ni ti volio ne bi.
Ni sama sebi vise ne vazim,
kako bi onda vrijedila tebi?


- 07:39 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.