utorak, 28.07.2009.

sestro

svu sreću svijeta tebi i tvom muzicu zelim.
Da sretno plovite brakom....čestitke, volim te jako

Što da ti kažem,
Sestro moja.
Sada u beko doba,
Doba života naših?
Osim da sjećanja,
Sežu daleko...
U prošlost našu...
Još uvijek čuvam,
svaku uspomenu...
Kada sam tužna,
Poželim te zvati....
Samo da čujem
Sestrinski glas.
Sjećaš li se sestro,
Moga prvog dečka?
Kako si me hrabrila.
Hvala ti što si me
Od oca branila.
Znam, često sam
Živahna i kriva bila.
Plakala sam puno,
Kada si se udavala.
I sretna bila,
Kada si rađala.
Život nas nije mazio.
Oslonac si bila
U trenutcima teškim.
Sa mnom si dijelila,
Sreću i tugu.
Uvijek si bila tu
Za sestru svoju.
Istina je takva,
Sestro moja.
Da birati moram
Ponovo bi bila,
Sestra tvoja.

- 19:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.