utorak, 02.12.2008.

Kako

Borim se sa snovima
zaspim na tren
probudim se okupana u znoju,
noćnim morama...
opet te sanjam
opet te gubim..
Pa ni u snovima te imati ne mogu,
i tu mi izmices,
i tu mi se krijes,
sve zaboravljas,
i tu me definitivno ostavljas..
Ja,kao ranjena zvijer
borim se
placem
dozivam ime tvoje
vrati se...
vrati se...
pitala bih te nesto
cekam na tvoje odgovore..
Ne, ni snovi mi nedaju da te volim
i bude me jecaji
uzdisaji
i opet pomislim da samo je to san
vjerujem u sekundi da ti si moj..
Na zalost
sve je to zelja
daleka
nedostupna
sve je to proslost sad
kako da se pomirim s tim sad..
kako izbrisati sve
kako zaboravit nesto sto se voli
kako smirit srce koje voli..
uzalud voli
a voljeno nije...
kako izaci na svjetlost dana
kad zivot moj je postao tama..
Kako..
nikad saznati necu
sta je to srusilo nasu srecu..

- 13:13 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.