utorak, 04.11.2008.

NESTALA SAM...

Gdje da idem
svaki put je pogresan
svako skretanje je isto
kada pogledam..
Kog da zovem
kad se nitko ne odaziva
moj vapaj odzvanja
bez ijednog poziva..
Kamo da pogledam
da ne vidim tmurne oblake
kisu,mokre staze
i neke blatne korake...
Kako da zaspim
kad neznam sto cu sanjati
puste kolodvore,suze i tugu
kako cu se onda od toga sakriti!?
Kako da se probudim
kad nisam ni spavala,
kako da ozivim srecu
koju nekoc sam imala??!
Kako da zaboravim
moj osmjeh davno zakopan
sahranjen na groblju
na mramoru bijelom uklesan...
Kako da vratim vrijeme
dok je u meni bilo zivota i zara
bar na tren da se podsjetim
kako je biti ona stara...

- 15:47 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.