srijeda, 23.07.2008.

dotakni me

kamo skreću tvoje misli,
u koje ulice beznađa?
dok ljubiš moje usne
mekanim usnama svojim,
gledam u tvoje oči.
Zbunjene su...
Opireš se...
ne želiš priznati,
uzimaš čašu leda kojim mi mažeš tijelo.
misleći da ćeš odagnati požudu.
možda mi možeš nešto pružiti,
nisi baš izgubljena duša.
prihvačaš napokon,
da led ne hladi želju...
ljubiš me, nježan si,
volim tvoj dodir.
pruža mi više od užitka.
dotakni mi tijelo,
stavi ruku na moju kožu
i poljubi me
da umrem od doživljaja
u dubini svijesti....
Uzmi me ,
ispuni zrak sa strašću
i ne opiri se
pokaži mi da boli ljubav,
da strast gori u tebi,
pokaži mi da me samo tjelesno želiš


Image Hosted by ImageShack.us

- 16:56 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.