četvrtak, 22.05.2008.

***

Sjetila sam se nečega!
Proljeće, kiša u kosi,
tvoja mokra košulja na meni,
kažeš mi da udahnem duboko
i da pomislim na tebe
svaki put kad pada kiša.
Sjećam se,
Putujemo na more,
spavaš na mom ramenu,
na radiju Parni valjak,
jako tužna stvar,
pomislih, sjetiću te se uvijek
kad bude ponovo svirala.
A onda veče je, jedna hladna zima,
tvoja mačka ispod naših stopala,
moje ruke oko tvojih ramena,
slušamo kako šušti snijeg,
i sada me svaka pahulja
tebi nanovo vraća.
Pomislih, 30 mi je,
a ništa sem poslednje dvije godine
u meni nije ostalo.
I nosim te i njegujem
kroz sva godišnja doba,
kroz mjesta i godine,
i kradem te i čuvam te,
i svaki put kad osjetim te,
pitam se gde li si,
i da li ti nedostajem?

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:58 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.