utorak, 29.01.2008.

Ti (mom mužiću)

Ti si stvoren valjda zato da se sve ovo desi,
valjda zato da mi snove dotices sobom.
Da sve moje zelje i zudnje postanu grijesi,
da pozelim cijeli svoj zivot provesti sa tobom.
Ti si valjda stvoren da postanes mojim pjesmama tema,
i da bih svakoj od njih tvoje ime dala.
Ja znam da vjecne ljubavi mozda cak ni nema,
ali otkako te znam...sumnjam u sve sto sam znala...
I vjeruj, nije slucajno da je to bas tako,
da bas svaki put kad te zagrlim osjetim nesto iznutra...
Nije to bez razloga da te volim bas ovako,
da si mi prva pomisao, bas svakoga jutra...
Vise nije vazno sto nam vrijeme sprema,
moze unistiti svasta...ali nikada nase sne.
Dok se borim sa tobom, za mene poraza nema,
dok plovimo skupa, vjeruj, mozemo sve.
Ti si stvoren valjda zato da ti moje godine dam,
i da mi pokazes koliko se moze voljeti...
Ti si stvoren, da samo tebi pripadam,
da te nikada ne pozelim i ne mogu preboljeti.

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:08 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.