utorak, 15.01.2008.

Danas ti priznajem

Bježim od svojih osjećaja
Tražim neki neutralni kut
Ali gdje god da krenem ja
Nosim ih sa sobom, pa nemam kud

Znam da nikada neću biti sretna
bez tebe niti na jedan tren
Boljet će me vlastita sjena
Slika moje samoće...sama i ostajem

I čitam sad ljubavne priče
Jedna od druge sve tužnija
I moje pero već polako ove stihove piše
Tinta svaku suzu upija...

Kako bih voljela da si kraj mene
Da osjetiš koliko te volim
Ovako vrijeme mi stane pa krene
Kad te blizu predosjetim
Kako bih voljela vratiti one dane
Kad si živio za me
A sada život mi ostavlja samo rane
Umirem usred tame...

Znam da me vidiš al' nisam to ja
Samo maska što me prekriva
Smješim se, sretna...ma nisam to ja
To ponos tugu i bol sakriva

No, danas skidam sa sebe svoj štit
Svoju dušu ti stavljam na dlan
Danas presjecam i zadnju nit
Laži što je rekla - zaboravljam...

Jer još uvijek te volim, dragi
Svakim te danom u sebi sve više osjećam
Volim te iskreno, dragi
I svaki tren života tebi poklanjam...

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:49 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.