četvrtak, 27.12.2007.

MOJOJ PRIJATELJICI SANJI....

Sto vam mogu reci o mojoj prijateljici Sanji?
Mogu vam pisati do sutra neke lijepe rijeci i puno toga jos, sve mogu izmisljati, ali ona e posebna, imam 31 god. prvi put to govorim na svom blogu, no ona mi je posebna, i ne treba puno pisati, dovoljno je reci da ju obozavam. Sve prijateljice moje koje sam stekla u ovih mojih 30 god, s kojima sam , kako se kaze: "pisala po prasini" nisu vrijedne nje: Ispricavam se svima koje sam uvrijedila, svi mi puno znacite, ali kao ona.....nju sam sada nasla i ona mi je..... ma nemam rijeci za nu...SAMO MOGU RECI DA JA JU OBOZAVAM::::Draga hvala ti sto si tu.... I VOLIM TE JAKO....
Ali znaj i ja sam za tebe uvijek tu...ma sto ti trebalo, ja sam ovdje....





Tebe niko ne moze zamijeniti…
Jer ti si ...TI
Tako meni draga, i uvijek tu kad te trebam.
Znas razmisljam...
U 30 naci prijateljicu kao tebe, ni to nije kasno....
Jer si tu....
Tu si kad plačem i kad se smijem,
A znas po meni, i kad nesto krijem.
Hvala ti sto si tu,
I nitko te ne moze zamjeniti ma koliko ga dugo znala,
Hvala ti sto postojis,
za sve sto me razumijes,
samo tebi HVALA....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:13 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.