subota, 03.11.2007.

SJETA

Kad bih mogla zaustaviti vrijeme,
kad bih mogla izabrati trenutak,
bio bi to onaj čas
kad si bio samo moj
kad je sunce sjalo samo za nas...

Glas ti je bio drhtav i tih,
a zagrljaj topao i snažan...
rekao si mi da me voliš...
i da ti nitko nije tako važan...

A ja sam bila sretna, vesela i vedra
zahvalna za osmjeh na licu svom,
obećanja koja si mi tada dao
dala su mi krila, sigurnost i dom...

Samo ti si tada znao
da će svemu brzo doći kraj
da su obećanja lažna,
da je gorak osmjeh taj...

Sad kad drugoj ponavljaš te riječi,
u njoj tražiš utjehu i spas...
sjetiš li se mojih suza,
čuješ li mi opet glas...

I u svakom poljupcu koji budeš dao njoj
osjetit ćeš moje usne vruće...
i u svakom zagrljaju s njom
osjetit ćeš kako moje srce tuče...

...za tebe...

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:12 -

Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.