srijeda, 22.08.2007.

Krades me

Uzimas polako svaki dio mene
i nosis ga negdje daleko.
Zavlacis se polako u moje misli
a mene ceka i voli ne'ko.
Odnosis me u svojim pogledima
i sve vise moji snovi na tebe lice.
Cujem tvoj glas u svojim tisinama,
zvuk tvoje pjesme i tvoje price.
Primas me u svoje nebeske kocije
i odvodis me negdje gdje obecavaju sutra.
Krades me polako, sigurno i jako...
Vezes za sebe moje noci i jutra.
Ostajem sama s mislima o tebi
i stignu me sjecanja kad tisina zajeci.
Previse je lijepo bilo sutjeti s tobom
i toliko je toga jos ostalo za reci.
Kuca netko na moja vrata,
pozelim u sebi da si to ti.
Shvatim da to tuga dolazi po mene
i bas kao ti
me odvodi.


P.S. Ispričavam se svima jer neznam zasto mi ne ostaju komentati, nadam se da ce proraditi :)strong>Image Hosted by ImageShack.us

- 23:38 -

Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.