layout for myspace

layout fo,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> layout for myspace

layout fo,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 23.04.2007.

Da li me volis, ili me samo razumiješ?layout for myspace

layout fo

Zasto me svaka minuta bez tebe
boli tako jako, tako jako prodire u srce?
Zasto, kad znam da nisi tu?
Zasto, kad znam da neces doci ?
Zasto se nadam da cu te sresti negdje,
Kad znam da si daleko,
Da te cudni putovi zivota vode I nose?
Zasto kad telefon zazvoni
Ja molim Boga, I nadam se da si ti,
Kad znam da me neces pozvati?
Zasto, reci mi zasto te sve ovo pitam,
Kad odgovor odavno I sama znam,
Zasto, zasto se uopcte trudim,
Kad sam svjesna da te nikad necu imati ?
Zelim ubrzati vrijeme,
Da ove minute brzo prodju…
Da dodjem, da dodjes,
Da te zagrlim I kazem ti sve ono sto sam odavno htjela,
Potajno htjela,a nisam smjela…
Hocu da te negdje slucajno sretnem,
Da usne mi šute,
A pogled govori,
Jer ne mogu vise, ne zelim da patim,
Ne zelim da mi ova tuga jos vise srce razori…
Ma,zasto se trudim, I zelim, I volim,
Kad istinu tuznu od pocetka znam,
Ma reci mi, samo mi jedno reci,
Da li si ti ove moje ljubavi svjestan,
Da li I ti mene volis…?
Volis… ili me samo razumiješ..?

Image Hosted by ImageShack.us

- 08:41 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.