MySpace

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> MySpace

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

subota, 07.04.2007.

NekaMySpace


Neka,
pusti da umirem polako
i nemoj uciniti nista da me zadrzis.
Slobodno...
reci mi u lice najruznije rijeci,
slobodno
mozes i da me mrzis.
Neka,
gledaj me kako placem
i nemoj mi slucajno suze brisati.
Ti samo idi onako hladno,
a ja cu ti i dalje pjesme pisati.
Nemoj se okretati,
nemas vidjeti nista sto nisi prije.
Samo previse suza bacenih za tobom
i moje lice koje se odavno ne smije.
Neka,
ti ne brini niti malo,
ionako ja brinem i za tebe.
Ti budi sretan,a ja cu sve uspomene
uspavati ovdje kraj sebe.
Pustit cu nase pjesme
i sjecati se svih tvojih rijeci.
Neka,
ti samo suti ako me sretnes.
Nemas mi ionako nista za reci.
Neka,
ja negdje duboko u sebi
znam da te nitko nece voljeti ovako.
Samo ja mogu zivjeti za tebe,
a otici tako kao ti...to moze sva'ko.

MySpace

- 10:53 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.