image hosting file

image hosting file

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> image hosting file

image hosting file

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

petak, 06.04.2007.

image hosting file

image hosting file


I odlazis
Po tko zna koji put zatvaras vrata sobe
Steka je izlizana
I ova ljubav je potrosena
Kao stari kaput
Siven tako mnogo puta...

I opet gledas me
Pogledom koji razdire
Budi uspomene
I minula proljeca
Al briga me...
Sto mi to vrijedi kad opet odlazis

I opet te nema
I opet sam sama
Tko zna sto covjek u samoci može napraviti

Al tebe nije briga...ti odlazis
Ja sam ta koja svaki put ispravlja greske
Koje i nije pocinila
Ja sam ta koja kupi mrvice za nama
I koja opet.....Ostaje sama....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 00:01 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.