Click here to get avatars like this!
,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Click here to get avatars like this!
,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

srijeda, 04.04.2007.

Nebitan trenutakClick here to get avatars like this!

Slusaj me...
Ovo sto cujes,ne...nije moj glas...
To zvijezde pjevaju za nas...
Govore da grijesis,da nisi u pravu,
i da to sto hoces ici k njoj
samo moment,
jedan nebitan trenutak je...
Gledaj me...
Koliko si se puta u mojim suznim ocima vidio?
Zar ne vidis da samo tebe vidim?
Zar ne vidis da u mojim ocima
zvijezde samo za tebe sjaje?
Ne idi...
Ovo je samo jedan pogresan,
nebitan trenutak...
Zagrli me...
Mozda tek tada osjetis
moje srce kako jako zbog tebe kuca...
Mozda tek tada shvatis
da ovo nije kraj,
da u nama blista onaj isti,stari sjaj...
I da mi jedno bez drugog ne mozemo zivjeti...
Mozda tek tada shvatis
da je ovo tek jedan pogresan,
nebitan trenutak...
Ne idi...
Ovo je samo onaj
Nebitan trenutak...

free image hosting

- 17:19 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.