image hosting file

S. V,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> image hosting file

S. V,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

četvrtak, 22.03.2007.

TI...image hosting file

S. V

Da li ćeš osjetiti ljubav za mene?
moguli se nadati,vrijedi li čekati,
ti i ja zajedno,
nasmijani,nesputani,ti onaj što jesi
i ja ona prava
U mom srcu i duši mojoj,
neizmjerno, i zauvijek samo si moj,
u zraku oko mene prisutnost tvoja,
kako ću bez tebe?
Žalim za tobom,
život mi prolazi u nadi da će ipak, možda, neko čudo
spojiti naše živote.

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:13 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.