Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 05.03.2007.

Jesi li?Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemogu podnjeti sva ova pitanja
koja nosim i skrivam od tebe.
Toliko bih te toga pitala,
ali se bojim sama sebe.
Ponekad te gledam, onako kao danas,
i tisucu pitanja se pojavi u meni;
jesi li volio nekoga vise od mene,
koliko su ti znacili osmjesi njeni?
Je li jos neka prije mene
voljela tvoju kosu, ovako kao ja?
Jesi li ti mozda volio njenu,
je li tvoje ruke ovako voljela?
Jeste li zagrljeni setali ulicom
u kojoj smo se prvi put poljubili mi?
Jesi li joj ikada pricao sto i meni
prije nego ste skupa zaspali?
Jesi li za neku prije mene
davao od sebe sve?
Jesi li se bojao kraja, kao ja,
da ce prebrzo prestati sve?
Jesi li volio necije oci
koliko ja volim tvoje, barem upola?
Je li ti govorila njeznije rijeci
nego sto ti ih danas govorim ja?
Jesi li ti bio taj
koji je u svadama prvi pogled spustio?
Onako znas, kako ja to radim s tobom,
a ti ni rijec ne bi izustio.
Jesi li neku prije
zvao kao sto mene zoves danas?
Jesi li za neku davao vise
nego sto sada dajes za nas?
Je li ti nedostajala onako jako
kada nisi bio sa njom barem na tren?
Je li ti znacila mozda vise od mene,
jesi li volio vise osmjeh njen?
Jesi li i njima obecavao vjecnost
i sve ono sto si obecao meni?
Jesi li mastao o necem dalekom
i o njoj kao svojoj zeni?
Je li ti ijedna pruzila vise srece
nego sto sam ti ja ikada dala?
Je li te ijedna vise mogla umiriti
nego sto sam ja ikada znala?
Jesi li s nekim vec osjetio ovo
sto ti ja sada pruziti se trudim?
Jesi li ikada bio sretan
kao ja kad se kraj tebe budim?
Jesi li? Reci mi.
Barem da prestanem pitati sebe...
Zeljela bih znati,
jer ja nikad nisam to sve prije tebe.

Image Hosted by ImageShack.us

- 09:04 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.