Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 26.02.2007.

Idi,zaboravi...Image Hosted by ImageShack.us

Ako ti je lakse da odes...Idi...
Ali poljubi me,makar posljednji put...
makar jdenu suzu pusti,
zbog sjecanja na ono sto smo nekada imali...
Ako ti je lakse da zaboravis... zaboravi...
Ali nasmjesi se makar zbog onoga sto je nekada bilo,
ozivljavaj uspomenu na mene makar kada ti je dosadno,
makar zbog pomisli na to koliko mi znacis...
Ako ti je lakse da ides...Idi...
I ako ti je lakse da zaboravis,zaboravi...
Ali pamti one dane,
I one poljupce... I nemoj se kajati
sto si me nekada volio,
i sto si nekad sretan bio...
I sto mi zivis u grudima...
Idi. I zaboravi. Ali molim te... Nemoj se kajati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:37 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.