Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

petak, 23.02.2007.

Plasim seImage Hosted by ImageShack.us

Tu si... I imam te.
Gledas me kao niko do sada.
I kazes da mi volis.
A ja se ipak plasim
jer nisam do sada toliku paznju od nekoga imala.
I plasim se da kazem da te volim
Jer strepim da me ne iskoristis
i da te ne izgubim...
Tu si,i imam te,
i sretna sam kao nikad
ali opet me neka jeza hvata
svakog trenutka kada nisi kraj mene...
Da li je to ljubomora ili nesto drugo-
ja ne znam,
jer nikada do sada nisam ovako volela
i voljena bila...
A plasim se da priznam da te volim,
i da mi nesto znacis
jer znam da cu te kad-tad izgubiti,
a ne zelim da patim kao za njim...
Jednostavno... Plasim se...
A vec znam i odavno sam svjesna
Da te neizmjerno volim...

- 09:56 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.