četvrtak, 04.01.2007.

xxxx

mozda bi meni bilo bolje da ti nisam toliko zavlačila,
mozda bi ja sada bila sretnija da te nisam toliko voljela
mozda bi moj zivot imao smisla bez tebe
da nisam osjetila one trnce o kojima sam cula samo na filmovima

i ma koliko god da se trudim
tu si
pratis me ako sjena
pratis me i ismijavas svaku moju gresku
kojih je u zdnje vrijeme vrlo mnogo dragi moj

sada me osudujes zbog ludosti koje sam napravila
a sve ono dobro
sve si zaboravio

zasto iz prijateljstva moze nastat ljubav
ali iz ljubavi priajteljstvo ne

zasto uvijek jedan gubi

zasto sam to morala biti ja
najdrazi moj



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 10:38 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.