Friendster images

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Friendster images

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

utorak, 26.12.2006.

NJEMU...Friendster images


Kad sam s tobom
ne postoji okolni svijet,
jer ti si moj svijet...

Kad sam s tobom
ne postoje prošlost i budućnost,
već samo sadašnjost gdje sam sretna
što te imam kraj sebe...

Kad sam s tobom
nije mi važno što radimo,
važno je samo da postojimo...
u tom zajedničkom trenutku...


MySpace



- 21:29 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.