.....malo je ljubavi koju osjećaju svi.....

petak, 11.08.2006.

Osvrt na izlazak van..

Ovako..jučer je bilo Lovrenčevo a tada je uvijek velika fešta kod nas a ako nije mi ju napravimo sami :) ..prvo smo išli u park i ond sam se izgrlila sa Dadom i Anom i upoznala par cura.. cure pozdraf!! Naletilo društvo iz Gline.. Pejić, Matić i Mladen.. Pejić mene odma počeo grlit i neznam ti ja šta.. Ja onak ok, Matić mi je dao jednu masnu pusu jer je jeo burek ;) .. poslije ošli na trg, sreli Kikija i Đurkasa (Bojana).. poslije ošli kod slova (kip za profesore valjda).. ond ošli u tobako šop (heh, ne obaziri se na spelovanje :) .. kupili sok! Ošli u park.. sjedili kod žabica (vodoskok u parku) a ja i Dora ošle prošetat malko, naletli na Dinka (dolje naveden koji me prije nazvao kurvom al nema veze).. upoznali se, ja rekla „bok, ja sam Sanja“ i dala mu pusu.. he he..upoznala Bubaša NAPOKONNNN...ond se vratili kod žabica, naletio Dolić aka Isus.. pričao s Dorom nekaj a ja velim njemu „ti se mene ne sjećaš..neb ni pozdravio“ a on onak „ooo, Sanja.. pa sad sam te mislio pozdrafit“ .. i tak, sjedne i počne mi neku spiku a Dora sjedi pokraj nas (bivša)..počne mi govorit kak sam mlada, lijepa i tak ta sranja i pita za broj moba i pita jel mi smije poslat poruku..ja mu na to rekla da ja sve u životu radim spontano pa bi i on trebao tak.. heh.. i tak, dobio broj.. poslije sam se upoznala s Pupom (lik je luuud).. i da, poznala sam se s nekim Puckom.. lik zagrlio pivi i viče „ne gledaj mi pivu“.. ond se sklupćo na pod i viče iz sveg glasa.. ond nas napao neki skinhead i počeo brijat o nekoj bačenoj flaši na njega a mi kilometar odaljeni od njegvog društva jebote...poslije išli u De Niro i bili do kraja tam.. naletli na Vladu a ja velim „o pa poštovanje“ i dam mu ruku... he he.. men i Dori se pripišalo pa ošle u neku kućicu tam pokraj De Nira.. he he.. Poslije smo završli s Bojanom i Kikijem.. I tak bili tam u društvu.. Kad smo išli doma, Ana me zagrlila i rekla da me baš voli i da joj je tak drago kaj me upoznala (znamo se nekih mjesec- dva)..ošle doma pješice i tak..

Zaključak: aj tink det aj vil fol in lav agen.. mejbi hi vil rid det bat aj vil not tel his nejm.. da nebi bilo.. jer on garant čita ovaj blog.. i 100% misli da ovo nije o njemu... he he.. ajde...
Sad tko je skužio, skužio je......
Image Hosted by ImageShack.us



a ovu pjesmu hoću da svi pogledate.... odlična mi je.. ma obožavam ju.. molim obratite pozornost na pjevača... :) dobar je.... i da "smile like u mean it!".... kao ja npr...

11.08.2006. u 14:07 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje vas je bilo... taran taraaaaa!! :) djeluje od (danas): 24.07.2006.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Aerodrom - 24 sata..

Priznajem, griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana, ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila
Čista i tebe dostojna..

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se onda boriti
I napustit svoje staro društvo
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo..

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali, vjeruj, kunem ti se
Nikad nisam za cijenu pitao..

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate, ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo....



sad si vi odaberite kaj hoćete slushat..ovdje je kompilacija mojih naj pjesama..




















Please visit dazzlingdesires.dollie-bliss.com It will be worth it!
Tilaponka@hotmail.com





SEAL lyrics