Image Hosted by ImageShack.us Topla proljetna kiša..,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us Topla proljetna kiša..,blog.dnevnik.hr/ljubavpremajednomalenu" />

.....malo je ljubavi koju osjećaju svi.....

srijeda, 02.08.2006.

Image Hosted by ImageShack.us Topla proljetna kiša..

Bilo je proljeće. Tople proljetne kiše padale su iz dana u dan. Ona je bila u tišini svoje sobe. Žarko je željela van. Zazvonio je telefon. „Idemo van?“- rekao je ženski glas sa druge strane žice. Ona odgovori: „Uh, spasila si me. Ajmo!“ . Dogovorile su se sa još dvije frendice. Njih četiri su bile nerazdvojne. Dogovorile su se za nalazak u parku. Prva koja je došla čekala je druge. Dok je sjedila na klupi pokraj duge, naišla je druga frendica a potom i ostale dvije ali one nisu bile same.. On je bio s njima. Visok, plavokos dečko koračao je s njima prema nama. Jedna od frendica je rekla: „Sanja, da te upoznamo. Ovo je Alen.“ Pružio joj je ruku i rekao: „Bok, ja sam Alen“. Ona je odgovorila sa smješkom: „Ja sam Sanja“. Uputili su se prema kinu i gledali film. Pošto je Sanja djevojka koja se jako voli smijati, nije mogla a da se ne smije. Ta cura je uvijek spremna za zezanciju a u društvu se nekako osjećala slobodnije pa se i mogla zezati kako je to običavala. Dok je vani kiša lijevala i noć je bila ledena, unutra je bilo jako toplo. Sjedila je pokraj njega i osjetila je kao da ju on grije svojim tjelom iako nisu bili ljubavni par, iako nisu bili zagrljeni.. Film je završio nakon 3 sata i uputili su se doma. On je otišao na jednu stranu sa jednom frendicom a ostale tri su otišle svojim putem. Dok je kiša padala, ona je razmišljala o njegovim plavim očima, plavkastoj kosi, piercingu na uhu (malo tko to odmah primjeti) i smotanom stavu što je se posebno dojmilo..

Autor: Zaljubljena..

A sad meni jako draga pjesma....

Image Hosted by ImageShack.us


Crvena Jabuka- Tamo gdje ljubav počinje

Sjeti li te dah ljeta
i pjesme uz gitaru
kad se djeca ljube
i miriše na travu
još smo broj ovog kraja
gužva nam je poznata
beskrajna zezanja
i partije pokera
sve sam igre odigrao
od kada si otišla
vrh i dno dotakao
na milion načina
pamtim smijeh, tvoje suze
svaka riječ zakletva
nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba

Zapjevaj našu pjesmu
meni i tebi riječi poznate
čekam te na starom mjestu
tamo gdje ljubav počinje..

Sjeti li te miris zime
očajan bez snijega Januar
kad se magle sive spuste
i svaki dan je umoran
Sarajevsko kisno jutro
jos mi broji korake
kad rijetke ptice i čistaće
ulice zagrle
sve sam ceste prošao
od kada si otišla
malo sunca sačuvao
na dnu starog kofera
pamtim smijeh, tvoje suze
svaka riječ zakletva
nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba..

Image Hosted by ImageShack.us

02.08.2006. u 19:00 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje vas je bilo... taran taraaaaa!! :) djeluje od (danas): 24.07.2006.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Aerodrom - 24 sata..

Priznajem, griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana, ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila
Čista i tebe dostojna..

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se onda boriti
I napustit svoje staro društvo
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo..

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali, vjeruj, kunem ti se
Nikad nisam za cijenu pitao..

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate, ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo....



sad si vi odaberite kaj hoćete slushat..ovdje je kompilacija mojih naj pjesama..




















Please visit dazzlingdesires.dollie-bliss.com It will be worth it!
Tilaponka@hotmail.com





SEAL lyrics