.....malo je ljubavi koju osjećaju svi.....

ponedjeljak, 24.07.2006.

Crvena Jabuka- Da znaš da me boliš

Ispisat ću po nebu riječi za tebe
vjekova mir vraćas mi ti
smiruješ vode nabujale
moj šapat i krik ćes pomiriti
pijem ti dah kao lijek svaku noć
prije no što usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima

Ref:
I kad nisi tu, kraj mene
Da znaš da me boliš
i noćas ja ću da te
čuvam dok spavaš
i ljubim tamo gdje
najviše voliš...
dok sanjaš

Hodao sam ja bos po oštrici
kavez samoće život mi gradio
i stalno čekas lopova da karte otvori
hiljadu puta dosad me uvalio

Ljubim ti oči ko u bunilu
svaku noć tu boju usnim ja
ti si izvjesnost u ovom ludilu
i jedino sunce što mi sja....

Ref.
Image Hosted by ImageShack.us

Tko je on?

Tko je on da zarobi moje srce?
Tko je on da osjetim njegovu ljubav iako ga nema pored mene?
Tko je on da svojim imenom izaziva neki čudan osjećaj u meni?
Tko je on da ga volim ?
Tko je on da ga nemogu zaboraviti?
Tko je on da ga makar jednim susretom zavolim?
Tko je on?
Tko je on?

By me.. P.s: On može biti bilo tko.....

Image Hosted by ImageShack.us

24.07.2006. u 17:46 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje vas je bilo... taran taraaaaa!! :) djeluje od (danas): 24.07.2006.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Aerodrom - 24 sata..

Priznajem, griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana, ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila
Čista i tebe dostojna..

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se onda boriti
I napustit svoje staro društvo
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo..

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali, vjeruj, kunem ti se
Nikad nisam za cijenu pitao..

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate, ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu
Tebi je bilo svejedno..

Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
Dvadeset i četri sata dnevno
S tobom je bilo premalo....



sad si vi odaberite kaj hoćete slushat..ovdje je kompilacija mojih naj pjesama..




















Please visit dazzlingdesires.dollie-bliss.com It will be worth it!
Tilaponka@hotmail.com





SEAL lyrics